۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۵۷۹۴۹
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

برگزاری طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در مازندران

برگزاری طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح نشاط معنوی به‌صورت مجازی در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌، مدیر کل اوقاف مازندران از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکار‌های موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند.
 
وی افزود: از آنجا که شرایط کنونی ما را به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ملزم می‌کند و با توجه به ضرورت تامین توامان سلامت جسم و روح نسل جوان، در نظر داریم تا طرح نشاط معنوی امسال را در فضای مجازی برگزار کنیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران هدف از اجرای طرح نشاط معنوی را استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر با دانش‌آموزان، ترویج معارف اسلامی و غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با استفاده از ابزار‌های روز و زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان برای کادرسازی و مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق دانست و گفت: در این طرح دانش‌آموزان از رده سنی ۷ الی ۱۸ سال با مشارکت والدین می‌توانند شرکت کنند.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که طرح نشاط معنوی در مازندران آغاز شده و تا ۲۰ مردادماه سال جاری مصادف با سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان، جهت ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی در تربیت فرزندان و خود دانش‌آموز از مخاطبین این طرح هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص امسال، فعالیت طرح نشاط معنوی از طریق کانال های فعال بقاع متبرکه در شبکه‌های اجتماعی انجام می گیرد و دانش‌آموزانی که در سال¬های گذشته در این طرح شرکت نمودند، به‌عنوان مخاطب اولیه این برنامه مدنظر هستند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با توجه به اینکه طرح نشاط معنوی امسال در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، ارائه سخنرانی های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف و مشاوره مجازی توسط مبلغین در کانال بقعه متبرکه صورت می پذیرد و در این خصوص تعدادی از مبلغین مسلط به سواد رسانه و آگاه به موضوعات فضای مجازی در گروه و یا کانال‌های تشکیل شده حضور خواهند یافت./950/د102/ب1
ارسال نظرات