۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۵۷۹۴۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

شورای نگهبان سد محکمی مقابل پروژه نفوذ در کشور است

شورای نگهبان سد محکمی مقابل پروژه نفوذ در کشور است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی به نقش مهم شورای نگهبان در جلوگیری از جریان نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: باید جلوی نفوذ گرفته شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و اعضای ستادی و هیأت نظارت استان با تبریک سالروز تأسیس این شورا به روحیه انقلابی و نفوذ ناپذیری این شورا اشاره کرد و گفت: این شورا همواره در عمل به وظیفه خود صادق و قاطع بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که سعی و تلاش شورای نگهبان باید ورود افراد صالح برای ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس باشد، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در تأیید صلاحیت افراد در انتخابات باید با حساسیت و دقت بالایی عمل به وظیفه کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حدود یک سوم نمایندگان مجلس دهم در دوره جدید رد صلاحیت و برخی‌ها نیز شرکت نکردند، ادامه داد: این مایع ناخرسندی است که نیمی از نمایندگان در پایان عمر مجلس رد صلاحیت شوند.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که نظارت شورای نگهبان نباید تنها به ایام انتخابات و تأیید صلاحیت‌ها ختم شود، تصریح کرد: این نظارت‌ها باید با حساسیت بیشتری در دوران نمایندگی ادامه پیدا کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خطر نفوذ در کشور اشاره کرد و با بیان این که باید جلوی نفوذ گرفته شود، افزود: دشمن در تلاش است با نفوذ برخی افراد در بخش‌های مهم کشور به اهداف شیطانی خود دست پیدا کند که وظیفه شورای نگهبان در جلوگیری از نفوذ در کشور بسیار حائز اهمیت است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به هجمه‌های گسترده دشمن علیه شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان نشان دهنده اثرگذاری و جایگاه مهم شورای نگهبان در جامعه است.
 
امام جمعه ساری همچنین به تأکید اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسأله فساد اشاره کرد و با بیان این که همان طور که ایشان فرمودند فساد مانند بیماری کرونا به شدت واگیردارد و اگر مراقبت نشد به شدت گسترش پیدا می‌کند، ادامه داد: باید مسأله نظارت بر عملکرد مدیران و مسؤولان به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با بیان این که شورای نگهبان باید بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی به وظیفه و رسالت ذاتی خود عمل کند، بیان داشت: شورای نگهبان سد محکمی در برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح به مراکز مهم کشور است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که وصیت نامه و سفارش شهدا باید مبنای کار همه ما قرار گیرد، تصریح کرد: کسانی که در نهاد مقدس شورای نگهبان مشغول خدمت هستند باید اخلاص را در امور بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و بدانند که این جایگاه‌ها به برکت خون شهدا به دست آمده است./950/پ310/ب1
ارسال نظرات