۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۵۷۸۰۴
حجت الاسلام لائینی:

راه حل مشکلات اقتصادی کشور نگاه به بیرون نیست

راه حل مشکلات اقتصادی کشور نگاه به بیرون نیست
امام جمعه نکا با بیان این که مردم از افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار به شدت گلایه دارند، گفت: مسؤولان با تدبیر و برنامه ریزی فکری به حال این وضعیت آشفته اقتصادی کنند.
حجت الاسلام محمد صادق لائینی، امام جمعه نکا در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از افزایش بی رویه و افسارگسیخته قیمت اجناس و کالا‌ها در کشور انتقاد کرد و خواستار تشدید نظارت‌ها در کشور شد.

وی با بیان این که مردم از افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار به شدت گلایه دارند، افزود: مسؤولان با با تدبیر و برنامه ریزی فکری به حال این وضعیت آشفته اقتصادی کنند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره این که وضعیت اقتصادی امروز کشور زیبنده مردم فهیم و بصیر کشورمان نیست، بیان داشت: مسؤولان عزم خود را برای رفع مشکلات اقتصادی بکار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان با سیاه نمایی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند، ادامه داد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا زمینه سو استفاده دشمن را فراهم نکنند.

وی با بیان این که گرانی و شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلات مردم را دو چندان کرده است، افزود: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که نباید همه مشکلات کشور را به تحریم‌های دشمنان نسبت داد، تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات اقتصادی امروز کشور ناشی از عدم مدیریت صحیح است.

وی با اشاره به این که راه حل مشکلات اقتصادی کشور نگاه به بیرون نیست، خاطرنشان کرد: مسیر رفع این مشکلات تکیه بر توان داخلی و بهره مندی از ظرفیت‌های بومی است.

امام جمعه نکا با بیان این که متاسفانه کشور چندین سال معطل برجام ماند، بیان داشت: این معاهده تنها بر مشکلات مردم کشورمان افزوده و هیچ فایده‌ای برای کشور نداشته است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات