۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۵۷۶۳۵
حجت الاسلام فاضل خبر داد؛

برگزاری کارگاه مقاله نویسی مجازی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران

برگزاری کارگاه مقاله نویسی مجازی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران
معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران از برگزاری کارگاه مقاله نویسی مجازی ویژه طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام محمد صادق فاضل، معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری کارگاه مقاله نویسی مجازی ویژه طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.

وی افزود: دوره آموزش مقاله نویستی مجازی طلاب همزمان با فصل تابستان با رویکرد آشنایی با تدوین مقالات همایشی و علمی ترویجی برگزار می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، شرکت در دوره کارورزی پژوهش، تکمیل مقاله برای سال آینده تحصیلی و ارسال مقاله به همایش‌های معتبر را از جمله اهداف مهم این دوره عنوان کرد.

حجت الاسلام فاضل، تسلط بر روش تحقیق از طریق کارورزی پژوهش، دسترسی آسان به اساتید روش تحقیق، دسترسی آسان به منابع پژوهشی، تکمیل رزومه پژوهشی، آشنایی با نحوه ارسال مقاله به همایش‌ها، معافیت از ارائه مقاله در سال تحصیلی آینده در صورت تکمیل مقاله و پرداخت هزینه ارسال مقاله به همایش و نشریه از سوی مدرسه را از جمله مزایای شرکت در این دوره عنوان کرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران خاطرنشان کرد: این دوره از امروز یکشنبه 22 تیر با پیام مدیر ترویج پژوهش معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه و دبیر جشنواره علامه حلی(ره) آغاز به کار کرده است.

وی با بیان این که این دوره کارگاهی سی ام مرداد ماه به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: برگزاری این دوره کارگاهی فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر طلاب با مباحث پژوهشی است.

حجت الاسلام فاضل با اشاره به این که در حال حاضر استعدادهای پژوهشی بسیاری در سطح مدارس علمیه حضور دارند که نیازمند شناسایی و ساماندهی هستند، افزود: این دوره های آموزشی و کارگاهی فرصت مناسبی برای شناسایی این استعدادهای پژوهشی است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فیضیه مازندران، رونق پژوهش را یکی از راهکارهای مناسب تحول در حوزه دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های موجود در جهت تقویت امر پژوهش در حوزه استفاده شود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات