۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۵۷۵۶۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

عملکرد برخی مسؤولان سبب تضعیف دین در جامعه می شود

عملکرد برخی مسؤولان سبب تضعیف دین در جامعه می شود
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، عملکرد نامناسب برخی از مسؤولان را سبب تضعیف جایگاه دین و اسلام در جامعه دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با امام جمعه کیاسر و جمعی از مسؤولان استان بر ضرورت تسریع در احداث مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب الزمان (عج) بخش چهار دانگه ساری تأکید کرد.
 
وی با اشاره به این که هدف دولت آرمانی حضرت مهدی (عج) پنج الی شش اصل دارد، افزود: اصلی‌ترین این هدف مهم نشر توحید و پیوند با خداوند است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت گروه‌های انحرافی در جامعه، خاطرنشان کرد: این گروه‌های انحرافی مردم را به غیر خدا دعوت می‌کنند که باید شناسایی شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن از ابزار‌های متعددی برای انحراف مردم از دین استفاده می‌کند، افزود: باید با هوشیاری بیشتر در این مسیر گام برداریم تا بتوانیم مردم به ویژه نسل جوان را در مسیر ارزش‌های الهی و دینی سوق دهیم.
 
امام جمعه ساری بر ضرورت تقویت مراکز دینی و فرهنگی در جامعه تأکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای تضعیف دین و انقلاب به کار گرفته، باید مراکزی که صبغه دینی و فرهنگی دارند بیشتر در جامعه تقویت شوند.
 
وی با بیان این که یکی از بهترین راه‌های خنثی سازی توطئه دشمنان در گسترش گروه‌ها و جریان‌های انحرافی در جامعه، شناخت صحیح از خداوند متعال است، تصریح کرد: این شناخت باید با بهره گیری از ابزار‌ها و ظرفیت‌های موجود بیشتر تقویت شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، اهل بیت (ع) را واسطه شناخت با خداوند متعال دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان از طریق ائمه معصومین (ع) به شناخت مناسبی از خداوند متعال دست یافت.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود، عملکرد نامناسب برخی از مسؤولان را سبب تضعیف جایگاه دین و اسلام در جامعه دانست و تصریح کرد: برخی از مسؤولان که ادعای دینمداری دارند با ایجاد فساد و عملکرد بد خود همه چیز را زیر سؤال می‌برند./950/پ310/ب1
ارسال نظرات