۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۵۷۴۴۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید از دیگران قطع امید کنیم و روی پای خودمان بایستیم

باید از دیگران قطع امید کنیم و روی پای خودمان بایستیم
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر اینکه راه اداره کشور نگاه به بیرون نیست، گفت: باید از دیگران قطع امید کنیم و روی پای خودمان بایستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به خدمات ارزشمند سازمان هلال احمر در حوادث و بلایای طبیعی، گفت: مجموعه خدمات ارائه شده از سوی سازمان هلال احمر در طول سال‌های اخیر ستودنی و ارزشمند است.
 
وی با بیان این که هلال احمر در جریان حوادثی نظیر سیل و زلزله با قدرت به کمک آسیب دیدگان شتافته است، افزود: حضور اثرگذار و به موقع این مجموعه مردمی و دولتی در کمک رسانی به مردم قابل تقدیر است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که خدماتی که ارائه می‌شود باید موجب جلب رضایت مردم شود، ادامه داد: اگر خدمات صادقانه و بی منت به مردم ارائه شود به طور حتم موجب جلب رضایت مردم خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که راه برون رفت کشور از مشکلات مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است، افزود: اگر مدیران ما در بخش‌های مخلتف با این روحیه حرکت کنند به طور حتم بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که سازمان هلال احمر در تأمین دارو‌های مورد نیاز مردم نیز خوب عمل کرده است، ادامه داد: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای تضعیف نظام و انقلاب به کار گرفتند تلاش‌های این نهاد‌ها در تأمین نیاز‌های ضروری مردم قابل تقدیر است.
 
وی همچنین بر ضرورت بهره گیری از توان و ظرفیت جوان ایرانی در بخش‌های مختلف تأکید کرد و افزود: کشورمان از نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده خوبوی برخوردار است که باید در جهت رشد و رونق تولید داخلی بیشتر از آن‌ها بهره گرفته شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در شرایطی که کشورمان از سوی دشمنان مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته باید بیش از پیش از توان و ظرفیت داخلی استفاده شود، گفت: به طور حتم استفاده از جوان نخبه ایرانی تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر اینکه راه اداره کشور نگاه به بیرون نیست، تصریح کرد: باید از دیگران قطع امید کنیم و روی پای خودمان بایستیم و توان و ظرفیت داخلی بهره‌مند شویم./950/پ310/ب1
ارسال نظرات