۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۵۷۳۹۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتصاد نفتی مشکل بزرگی برای کشور است

اقتصاد نفتی مشکل بزرگی برای کشور است
نماینده ولی فقیه در مازندران، اقتصاد نفتی را یک مشکل بزرگ برای کشورمان دانست و گفت: تحریم ها سبب شده وابستگی کشور به درآمدهای نفتی به حداقل ممکن برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل امور مالیاتی و معاونین و روسای ادارات استان، مالیات را یکی از راه های مهم برای برون رفت کشور از مشکلات دانست و گفت: باید از این ظرفیت با برنامه ریزی مناسب و هدفمند بهره گرفته شود.

وی با تأکید براین که نباید برای اداره کشور به نفت تکیه کرد، افزود: باید جایگزین های دیگری نظیر مالیات برای اداره امور کشور مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اقتصاد نفتی را یک مشکل بزرگ برای کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: تحریم ها موجب شده وابستگی کشور به درآمدهای نفتی به حداقل ممکن برسد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نفت باید پشتوانه ای برای آیندگان و توسعه کشور باشد، تصریح کرد: نباید برای هزینه های جاری کشور از درآمدهای نفتی استفاده کرد که این اشتباه بزرگی است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ایران اسلامی کشوری با منابع متعدد خدادادی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد نفتی خسارت های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور در بلند مدت خواهد زد و مانع توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، دولتی بودن اقتصاد را غیر قابل قبول دانست و با بیان این که باید از توان و ظرفیت بخش دولتی توسعه کشور استفاده شود، افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، باید همه توان مسؤولان در جهت رونق تولید بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی د بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رعایت عدالت، هوشمندی و توزیع صحیح و عادلانه در مسأله مالیات تأکید کرد و گفت: در این روزها که شرایط اقتصادی مردم با مشکلات بسیاری مواجه است باید در دریافت مالیات ها شرایط جامعه در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر این که نگاه به مشاغل و عدالت در دریافت مالیات از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید بیشتر از توجه به مالیات به بهبود معیشت مردم توجه شود./950/پ310/ب1

ارسال نظرات