۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۵۷۳۴۴
در دیدار بسیج جامعه زنان سپاه کربلا عنوان شد؛

انتقاد امام جمعه ساری از بی توجهی به حجاب در جامعه

انتقاد امام جمعه ساری از بی توجهی به حجاب در جامعه
امام جمعه ساری با بیان این که زن در جوامع غربی به ابزاری برای تجارت تبدیل شده است، گفت: اسلام به زن کرامت و ارزش بالایی داده که در سایه حجاب و عفاف حفظ خواهد ماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار با دیدار بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در ساری با اشاره به این که بخشی از تلاش‌های دشمن در جهت آسیب رساندن به جامعه زنان معطوف شده است، گفت: همه ما باید در جهت ترویج و نشر احکام الهی در جامعه تلاش کنیم و در این مسیر تفاوتی میان مرد و زن وجود ندارد.
 
وی با بیان این که اگر در مسیری که قدم نهادیم به خداوند متعال توکل کنیم به طور حتم پیروز خواهیم شد، افزود: هر چند در این راه اندک باشیم، اما اگر با قدرت، امید و اعتماد به نقس راه حق را ادامه دهیم پیروز خواهیم شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بانوان نقش مؤثری در جامعه دارند، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج بدحجابی در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند، جایگاه زن مسلمان را در کشورمان تضعیف کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به عضویت ۵۰۰ هزار نفر در بسیج جامعه زنان اشاره کرد و با بیان این که این حضور و مشارکت پررنگ نشان دهنده نقش اثرگذار زنان در جامعه است، تصریح کرد: این ظرفیت بالای بانوان بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که زن در جوامع غربی به ابزاری برای تجارت تبدیل شده است، گفت: این در حالی است که اسلام به زن کرامت و ارزش بالایی داده که در سایه حجاب و عفاف حفظ خواهد ماند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حجاب محدودیت نیست بلکه موجب حفظ و تقویت کرامت و ارزش وجودی بانوان در جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که دشمنان شبانه روزی می‌کوشند تا با ترویج بدحجابی در جامعه، جایگاه زن را تضعیف و خدشه دار کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود خانواده را رکن مهم و اساسی یک جامعه برشمرد و گفت: فعالیت بانوان بسیجی ابتدا باید از خانواده‌ها آغاز شود و مساجد ما باید خانواده محور باشند.
 
وی در ادامه سخنان خود از بی توجهی به مسائل مهمی نظیر حجاب، نماز و استکبار ستیزی در جامعه گلایه کرد و افزود: برای مسائل بی ارزش در جامعه به گونه‌ای عمل می‌کنند که حواشی آن به رسانه‌ها کشیده می‌شود، اما مسائل مهم جامعه مورد کم لطفی قرار می‌گیرد./950/پ310/ب1
ارسال نظرات