۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۵۷۲۳۸
به دلیل وضعیت قرمز کرونایی؛

فعالیت مدارس علمیه بابل تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد

فعالیت مدارس علمیه بابل تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد
مدیر حوزه علمیه بابل در نامه ای به مدیران مدارس علمیه این شهرستان ضمن اعلام وضعیت قرمز کرونایی هر گونه فعالیت مدارس علمیه این شهرستان را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، در پی عدم رعایت موارد نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و بنا بر اعلام ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان مستند به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بابل، این شهرستان در وضعیت قرمز در میزان ابتلا  و مرگ و میر ناشی از ویروس کووید 19 قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، با توجه به تصمیم اتخاذ شده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان فعالیت کلیه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، حوزه های علمیه، مصلی ها، مساجد کتابخانه ها و سایر مراکز پرخطر این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

فرمانده ویژه شهرستان بابل در نامه ای به دستگاه های اجرایی این شهرستان ضمن اعلام وضعیت قرمز کرونایی در این شهر از همه نهادها، ادارات و مشاغل پر خطر این شهرستان خواست تا اطلاع ثانوی از هر گونه ادامه فعالیت به شدت پرهیز کنند.

مدیر حوزه علمیه بابل نیز در نامه جداگانه ای به مدیران مدارس علمیه این شهرستان ضمن اعلام وضعیت قرمز کرونایی در این منطقه هر گونه فعالیت مدارس علمیه تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی در این شهرستان را ممنوع اعلام کرد.

حجت الاسلام حسین عباسی در نامه خود به مدیران مدارس علمیه این شهرستان تأکید کرد: به همین منظور جهت تقویت پیگشیری و ادامه مقابل ه با این ویروس منحوس هر گونه فعالیت حضوری در مدارس علمیه نظیر دوره های تابستانه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام می گردد.

وی همچنین از آمادگی مدیریت حوزه علمیه بابل برای اقدامات جهادی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا خبر داد و از مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه این شهرستان خواست در این حرکت جهادی مشارکت و همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، همچنین کلیه فعالیت های مدارس علمیه خواهران این شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد./950/د103/ف

ارسال نظرات