۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۷۲۰۴
استاد حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

وضعیت اقتصادی امروز کشور، محصول بی تدبیری و عدم نظارت مسؤولان

وضعیت اقتصادی امروز کشور، محصول بی تدبیری و عدم نظارت مسؤولان
حجت الاسلام محمدی با اشاره به تلاش برخی ها برای نسبت دادن وضعیت اقتصادی امروز به نظام و ولایت، گفت: شرایط فعلی محصول بی تدبیری و عدم نظارت مناسب مسؤولان در بدنه دولت است.
حجت الاسلام سید مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به وضعیت نابسامان و افسار گسیخته بازار و قیمت اجناس، وضعیت به وجود آمده در بازار ارز، طلا و مسکن را به دلیل وجود برخی مافیای اقتصادی دانست و با بیان این که دولت باید جلوی این افسار گسیختگی اقتصادی را بگیرد، افزود: مردم از وضعیت به وجود آمده به شدت نگران هستند و نباید شاهد تشدید این وضعیت باشیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که متأسفانه یک نظارت هوشمند، مستمر و کارآمد از سوی دولت بر وضعیت اقتصادی کشور وجود ندارد، ادامه داد: ادامه این روند موجب بروز خسارت های جبران ناپذیری در کشور و به ویژه اقتصاد خانواده ها خواهد شد.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل تلاش می کنند مشکلات اقتصادی امروز را به اصل نظام، حاکمیت و ولایت نسبت دهند، بیان داشت: این در حالی است که شرایط فعلی محصول بی تدبیری و عدم نظارت مناسب مسؤولان در بدنه دولت است.
 
وی با بیان این که کسانی که این روزها ژست دلسوزی را به خود گرفتند بدانند شرایط فعلی نتیجه تفکرات خودشان و همفکرانشان در کشور است، افزود: کسانی باید پاسخگو باشند که در به وجود آمدن چنین شرایطی در این کشور نقش اساسی داشتند.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان این که امروز ملت بزرگ ایران هوشیار‌تر از هر زمان دیگری دز صحنه حضور دارند و تحرکات افراد و جریان‌ها را رصد می‌کنند، افزود: مهم‌ترین مطالبه این مردم فهیم مباحث اقتصادی است که متأسفانه در سایه بی توجهی به چنین جایی رسیده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که تا به امروز در تضعیف نظام از هیچ کوششی فروگذار نکردند امروز دلسوز ملت ایران شده اند، افزود: این ملت با بصیرت و انقلابی هیچ گاه فریب این دلسوزی‌های دروغین این عده را نخواهند خورد.
 
وی با اشاره به این که امروز آنچه که می‌بینیم محصول تفکر حزبی، سیاسی و اقتصادی یک جریان ناکارآمد در کشور است که زندگی مردم فهیم و نجیب کشورمان را با دشورای‌های بسیاری مواجه کرده است، ادامه داد: این جریان پس از هفت سال در اختیار داشتن همه امکانات کشور در تلاش هستند ناکارآمدی خودشان را به ولایت و نظام نسبت دهند و افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کنند.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان این که جریان سازش گر در کشور در تلاش است با فشار‌های اقتصادی به مردم بستر‌ها را برای مذاکره و تعامل با غرب فراهم کند، ادامه داد: دولت به جای حاشیه روی و تلاش برای مذاکره و تعامل با کشور‌های غربی، نظارت خود را بر بازار بیشتر کند تا شاهد رفع مشکلات معیشی مردم باشیم./950/ت310/ب1
ارسال نظرات