۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۵۷۰۷۱
حجت الاسلام نصوری خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مربی معارف مهدویت در مازندران

برگزاری دوره تربیت مربی معارف مهدویت در مازندران
دوره تربیت مربی معارف مهدویت از بیست و یکم تیر ماه در مازندران برگزار می شود.
حجت الاسلام نصوری، مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری دوره تربیت مربی معارف مهدویت در استان خبر داد.
 
وی، امام شناسی، ادله عقلی و نقلی امامت و مهدویت، سبک زندگی منتظرانه، امام مهدی در قرآن، ادعیه و زیارت مهدوی، شرائط و علائم ظهور، انتظار و وظایف منتظران، آسیب شناسی مهدویت، انقلاب و انتظار، ولایت فقیه و غرب و مهدویت را از مهم‌ترین موضوعات این دوره آموزشی عنوان کرد.
 
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، اعطاء گواهینامه پایان دوره، اولویت در پذیرش سطح سه رشته مهدویت برای طلاب و معرفی به مراکز علمی و آموزشی جهت امر تبلیغ و تدریس از جمله مهم‌ترین مزایای شرکت در این دوره برشمرد.
 
حجت الاسلام نصوری، داشتن مدرک کارشناسی به بالا، توانمند در تبلیغ و کلاسداری، حداکثر ۳۵ سال سن، موفقیت در مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزشی را از مهم‌ترین شرایط شرکت در این دوره دانست.
 
وی با بیان این که علاقه‌مندان تا هجدم تیر ماه برای ثبت نام در این دوره فرصت دارند، گفت: کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و مجازی از بیست و یکم تیر ماه در ساری آغاز خواهد شد.
 
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی باه هدف ترویج معارف مهدوی در جامعه اسلامی را امری ضروری و مهم دانست و افزود: باید معارف تعالی بخش مهدوی در سطح جامعه نشر و گسترش داده شود.
 
حجت الاسلام نصوری به نقش مؤثر طلاب و روحانیان در گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت به عنوان پرچم داران تبلیغ دین در جامعه همواره در این عرصه پیشگام بوده و امروز نیز با توجه به تلاش گسترده دشمن در جهت تضعیف این معارف ارزشمند، وظیفه جامعه روحانیت سنگین‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
 
وی با بیان این که معارف مهدوی سد محکمی دربرابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه دین و انقلاب است، ادامه داد: باید این معارف انسان ساز با بهره گیری از ابزار روز در جامعه ترویج و گسترش داده شود تا شاهد جهانی این معارف ارزشمند باشیم./950/
ارسال نظرات