۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۹۵۲
عضو هیأت رئیسه مجلس:

حمایت از سپاه وظیفه انقلابی مجلس یازدهم است

حمایت از سپاه وظیفه انقلابی مجلس یازدهم است
کریمی، عملکرد سپاه در حوزه‌های مختلف را ستودنی و افتخارآمیز توصیف کرد و گفت: مجلس در تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی هیچ محدودیتی قائل نیست و در این زمینه پیشگام است.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم در دیدار با فرمانده جدید سپاه کربلای این استان بر لزوم پشتیبانی از برنامه‌های محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کردند.
 
علی کریمی فیروزجایی، رییس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه در حوزه تامین امنیت، سازندگی و خدمت رسانی بی منت به آسیب‌دیدگان حوادث مانند سیل، زلزله و کرونا عزم قاطع نمایندگان مجلس یازدهم در پشتیبانی همه جانبه از اقدامات تحسین برانگیز سپاه را خاطر نشان کرد.
 
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، عملکرد سپاه در حوزه‌های مختلف را ستودنی و افتخارآمیز توصیف کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی در تقویت و حمایت از نهاد انقلابی سپاه هیچ محدودیتی قایل نیست و در این زمینه پیشگام است.
 
وی با تبریک انتصاب سردار مسلمی بعنوان فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران، آمادگی کامل مجمع نمایندگان استان را برای پیشبرد برنامه‌های محوری سپاه کربلا اعلام کرد.
 
سرهنگ سیاوش مسلمی، فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت و روی کار آمدن نمایندگان انقلابی و دارای دغدغه خدمت رسانی به مردم بر لزوم حفظ وحدت و انسجام نمایندگان استان برای پیشبرد روند توسعه مازندران تاکید کرد.
 
وی باتشریح بخشی از فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های امنیتی، عمرانی، بهداشتی و خدماتی گفت: سپاه درعرصه خدمت رسانی به مردم پیشتازانه و بدون محدودیت حضوردارد.
 
همچنین در این دیدار هر یک نمایندگان استان در مجلس یازدهم در سخنانی بر عزم قاطع خود برای تقویت جریان انقلاب و پشتیبانی از برنامه‌های توسعه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه فعالیت‌های بسیج سازندگی تاکید کردند./950/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد از قهرود
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
حمایت در شعار تا حمایت در عمل فاصله بسیار دارد.
0
0