۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۶۸۱۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحقق جهش تولید تحریم‌های دشمن را بی اثر خواهد کرد

تحقق جهش تولید تحریم‌های دشمن را بی اثر خواهد کرد
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که باید موانع پیش روی تولیدات داخلی برداشته شود،گفت: اگر این موانع برداشت شود شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دومین نشست تحقق شعار جهش تولید با اشاره به این که تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید یک وظیفه و تکلیف عمومی است، گفت: همه باید برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تلاش کنند.

وی با بیان این که جهش در تولید، رشد و شکوفایی کشور را در پی خواهد داشت، افزود: به طور حتم با جهش تولید شاهد شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که تحقق شعار سال نیازمند عزم همگانی است، تصریح کرد: همه مسؤولان و مدیران کشور باید عزم خود را برای تحقق عملی شعار امسال به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که مهم ترین راه بی اثر کردن تحریم های دشمن علیه کشورمان، تقویت توان داخلی است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های عظیمی که در کشور وجود دارد می توان از این پتانسیل ها در جهت رونق اقتصادی کشور بهره گرفت.

امام جمعه ساری با بیان این که انتظار از همه مسؤولان و دستگاه های مرتبط این است برای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید پای کار بیایند، افزود: تحقق عملی شعار امسال نیازمند اقدامات عملیاتی و اجرایی مناسب است که در سایه وحدت و عزم ملی محقق می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید موانع پیش روی تولیدات داخلی برداشته شود، ادامه داد: اگر این موانع برداشته و بسترهای لازم برای تقویت تولید داخل فرهم شود به طور حتم شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود از وجود لباس های نامناسب و زننده در جامعه انتقاد کرد وگفت: باید از توان و ظرفیت گروه های جهادی در جهت تولید لباس هایی با فرم پسندیده و اسلامی استفاده شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به تعطیلی حرم های مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان اشاره کرد و افزود: باید به منظور جلوگیری از خسارت های معنوی جامعه این حرم های مطهر با رعایت اصول و پرتکول های بهداشتی بازگشایی شود./950/پ210/ق

ارسال نظرات