۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۵۶۷۷۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حفظ نگاه و تفکر انقلابی از سوی طلاب حوزه

ضرورت حفظ نگاه و تفکر انقلابی از سوی طلاب حوزه
حجت الاسلام والمسلمین لائینی به حضور ۷ هزار طلبه مازندرانی مقیم قم اشاره کرد و گفت: همه طلاب باید نگاه و رویکرد انقلابی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان طلاب مازندرانی مقیم قم با مهم ارزیابی کردن مباحث فرهنگی در کشور، بر ضرورت توجه به بعد فرهنگ تأکید کرد.
 
وی با بیان این که دغدغه‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود، افزود: درد اول ما باید درد دین و فرهنگ باشد و در ادامه مباحث فرهنگی مطرح شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که مباحث فرهنگی در کشور نباید مورد بی توجهی قرار گیرد، بیان داشت: با توجه به تلاش شبانه روزی دشمنان علیه دین و ارزش‌های انقلاب، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی کشور یک مسأله ضروری است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که روحانیت همواره دغدغه دین و مسائل فرهنگی داشته است، ادامه داد: در حال حاضر نیز علیرغم همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، روحانیت نسبت به مباحث دینی و فرهنگی دغدغه‌مند است.
 
وی با تأکید بر تحقق مطالبات به حق فرهنگی و دینی از سوی رسانه‌ها در جامعه گفت: باید این مطالبات مهم تا تحقق کامل آن پیگیری شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که روحانیت نقش مهم و مؤثری در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر عهده دارد، افزود: باید با بهره گیری از همه توان و ظرفیت پرچم انقلاب را برافراشته نگاه داریم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به حضور هفت هزار طلبه مازندرانی مقیم قم اشاره کرد و با تأکید براین که همه این طلاب ما باید نگاه و رویکرد انقلابی داشته باشند، گفت: انقلابی ماندن با مشکلات و سختی‌هایی همراه است که باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طلاب و روحانیان برای تحقق مطالبات فرهنگی و دینی خود نباید منتظر بمانند، افزود: بخشی از این مطالبات را باید آتش به اختیار و جهادی به دست آورند.
 
وی با اشاره به این که طلاب جهادی در طی سال‌های اخیر در حوادث و بحران‌های به وجود آمده خوش درخشیدند، گفت: این تلاش‌های جهادی باید با قدرت ادامه پیدا کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که طلاب جهادی در جریان کرونا نیز همانند گذشته به میدان آمدند، افزود: تشکیل قرارگاه جهادی به منظور تغسیل و تدفین اموات کرونایی از جمله اقدامات مهمی بود که در کنار سایر خدمات و تلاش‌های طلاب و روحانیان به مردم در ایام کرونا صورت گرفته است/950/پ310/ب1
ارسال نظرات