۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۵۶۶۴۲
حجت الاسلام شکریان:

نتیجه وابستگی؛ ذلت، سرسپردگی و بدبختی ملت‌ها است

نتیجه وابستگی؛ ذلت، سرسپردگی و بدبختی ملت‌ها است
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که وابستگی سم مهلکی برای رشد و تعالی ایران اسلامی است، گفت: نتیجه وابستگی ذلت، سرسپردگی و بدبختی ملت‌ها است.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به بدعهدی‌های غربی‌ها در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: کسانی که پس از کارنامه سیاه آمریکا و اروپا دوباره سخن از مذاکره می‌زنند دچار توهم سیاسی هستند.
 
وی با بیان این که هیچ عقل سلیمی مذاکره مجدد با طرف‌های بدعهد را نمی‌پذیرد، افزود: آمریکا و اروپا در جنایت علیه ملت بزرگ ایران شریک جرم هستند و باید پاسخگوی افکار عمومی جهان باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول چهل سال اخیر این کشور‌ها هر چه خواستند بر سر ملت ایران آوردند، خاطرنشان کرد: روشن‌تر از دشمنی آمریکا و اروپا با ملت ایران وجود ندارد.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که همه عقلای سیاسی کشور به این نتیجه رسیدند که مذاکره با طرف‌های غربی فایده‌ای برای کشور ندارد، ادامه داد: اما در این میان برخی انسان‌های بی بصیرت و غرب زده، راه پیشرفت کشور را در مذاکره و تعامل با غرب می‌بینند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آنچه که در راهبرد کلان آمریکا و اروپا مورد توجه است با اصول انقلاب اسلامی در تضاد جدی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال ایرانی سلطه پذیر و وابسته هستند که این مسأله با اصول راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تضاد اساسی است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مهم‌ترین هدف امام خمینی (ره) از پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی بوده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود چهل سال است که آمریکایی‌ها را به زانو درآورده و به این رویکرد خود با قدرت ادامه خواهد داد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که وابستگی سم مهلکی برای رشد و تعالی ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: نتیجه وابستگی ذلت، سرسپردگی و بدبختی ملت‌ها است، همان چیزی که امروز در برخی کشور‌های عربی منطقه به وضوح می‌بینیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تنها راه تحول و جهش در کشور همان مسیری که مقام معظم رهبری سال ها است بر آن تأکید می کنند، بیان داشت: راهی که متأسفانه امروز برخی از مسؤولان تأکید بر ادامه آن دارند به طور حتم به نتیجه نخواهد رسید همان طور که در این سال های اخیر به شکست انجامیده است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات