۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۵۶۵۵۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اعتماد مردم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه هلال احمر است

اعتماد مردم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه هلال احمر است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی اعتماد مردم را مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه هلال احمر عنوان کرد و گفت: این مجموعه در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم خوش درخشیده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار مسؤول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در هلال احمر مازندران و مدیر عامل این جمعیت در استان، مجموعه هلال احمر را یک نهادی مردمی با هدف کمک و خدمت به عموم جامعه معرفی کرد.
 
وی با بیان این که مجموعه هلال همواره در شرایط سخت و بحران‌ها به کمک به مردم آمده است، افزود: خدمات ارزنده‌ای که این مجموعه در بحران‌ها به آسیب دیدگان و نیازمندان ارئاه کرده بسیار ستودنی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که جمعیت هلال احمر در مواقع بحران به ویژه سیل و زلزله مجاهدانه و دلسوزانه به مردم حادثه دیده کمک کرده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم این خدمات و تلاش‌های ارزنده نزد مردم محفوظ خواهد ماند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که هیچ عملی ارزشمندتر از خدمت به مردم و دستگیری از نیازمند به کمک وجود ندارد، افزود: سازمان هلال احمر در عرصه خدمت رسانی به کارنامه درخشان و شفافی دارد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که خدمت به مردم همواره مهم‌ترین دغدغه سازمان هلال احمر بوده است، خاطرنشان کرد: این مجموعه هیچ گاه به دنبال شهرت، ریا و خود نمایی نیست بلکه هدفش کاهش مشکلات و گرفتاری‌های مردم است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در کلام الهی نسبت به کمک به همنوع سفارش بسیاری شده است، افزود: طبق آیه قرآن کریم، کسی که صدای مسلمانی را بشنود و کمک نکند مسلمان نیست.
 
وی با اشاره به این که مجموعه هلال احمر برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم باید به امکانات و لوازم روز مجهز باشد، گفت: حضور افراد متخصص، کارآزموده و آموزش دیده در این مجموعه خدمت رسان از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، اعتماد مردم را مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه هلال احمر عنوان کرد و افزود: مجموعه هلال احمر همان طور که تاکنون در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم خوش درخشیده از این پس نیز باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم به کار گیرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که سلامت، امانت داری، حسن خلق، ایثار و فداکاری برای کسانی که در مجموعه هلال احمر مشغول خدمت هستند امری ضروری است، خاطرنشان کرد: باید در جهت اعتماد سازی در جامعه گام‌های مؤثری برداشت تا شاهد رضایت مردم جلب شود./950/پ310/ب1
ارسال نظرات