۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۵۶۵۲۱
استاد حوزه علمیه:

مذاکره به معنای پذیرش خواسته‌های زیاده خواهانه آمریکا و اروپا است

مذاکره به معنای پذیرش خواسته‌های زیاده خواهانه آمریکا و اروپا است
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مذاکره به معنای پذیرش خواسته‌های زیاده خواهانه آمریکا و اروپا است، گفت: ملت بزرگ ایران هیچگاه زیر بار خواسته‌های نامشروع غرب نخواهد رفت.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، راه شکست دشمن را تکیه بر مبانی و اصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: با مذاکره و پذیرش خواسته‌های زیاده خواهانه دشمن، عزت ملی ما تضعیف خواهد شد.
 
وی با بیان این که کسانی که همچنان در کشور دم از مذاکره و ارتباط با غرب می‌زنند به گذشته برگردند، افزود: دشمنی آمریکا و اروپا با ملت ایران چیز تازه‌ای نیست و یک سیر تاریخی دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن چهل سال است هر چه در توان داشته برای نابودی و ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفته است، بیان داشت: مذاکره با کسانی که دستانشان به خون فرزندان این انقلاب و کشور آغشته است چیزی جز لذت و بدبختی نیست.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که ملت ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا عزت از دست رفته خود در دنیا را بازگرداند، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در داخل کشور که خود را صاحب و وارث این انقلاب می‌دانند، پس از چهل سال فریب و جنایت آمریکا و اروپا، همچنان بر طبل مذاکره با غربی‌ها می‌کوبند.
 
وی با بیان این که مذاکره به معنای پذیرش خواسته‌های زیاده خواهانه آمریکا و اروپا است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه زیر بار این خواسته‌های نامشروع و شیطانی نخواهد رفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت خود به پیشرفت‌های ارزشمندی در عرصه‌های مختلف دست یافته است، خاطرنشان کرد: کسانی که رؤیای مذاکره با غرب را در سر می‌پرورانند بدانند با مذاکره و تعامل با آمریکا و اروپا هیچ گاه به این دستاورد‌های عظیم دست پیدا نمی‌کردند.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که مسؤولان کشور به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به فکر رفع مشکلات اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور باشند، تصریح کرد: بحث مذاکره در این شرایط مسأله‌ای حاشیه‌ای است که برخی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود مطرح می‌کنند.
 
وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی صراحتاً موضع خود را نسبت به طرف‌های غربی و اروپایی مطرح کردند، خاطرنشان کرد: طرح مسأله مذاکره با طرف اروپایی که در بدعهدی همانند آمریکایی‌ها عمل کرده در شرایط کنونی هیچ موضوعیتی ندارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنی اروپایی‌ها پس از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام کاملاً مشخص شد، بیان داشت: مسؤولان کشور به جای دل بستن به مذاکره، با تکیه بر تفکر انقلابی و مدیریت جهادی کشور را از بحران‌های اقتصادی نجات دهند./950/ت310/ب1
ارسال نظرات