۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۵۶۳۹۷
حجت الاسلام اسماعیل زاده خبر داد؛

کسب رتبه ۲ طلبه مازندرانی در یازدهمین جشنواره علامه حلی

کسب رتبه ۲ طلبه مازندرانی در یازدهمین جشنواره علامه حلی
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از برگزیده شدن دو طلبه مازندرانی در یازدهمین جشنواره علامه حلی کشور خبر داد.
حجت الاسلام صدر الله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزیده شدن دو طلبه مازندرانی در یازدهمین جشنواره علامه حلی کشور خبر داد.
 
وی افزود: حجت الاسلام حسین شکریان از مدرسه محمدیه قائمشهر برای اثر «بررسی حکم فقهی اخراج متاع از حرز در حال هیپنوتیزم» در قالب مقاله سطح چهار، رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: همچنین سرکار خانم فاطمه عباس زاده چاری از مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل برای اثر «بررسی مسأله امامت از دیدگاه خواجه نصیرالدین طوسی و غزالی» در قالب مقاله سطح سه رتبه سوم را در این جشنواره کسب کرد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران 760 اثر در دبیرخانه به ثبت رسید، گفت: پس از بررسی های صورت گرفته از 23 اثربرگزیده در اختتامیه این جشنواره تجلیل شد.
 
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد آثار برگزیده پنج اثر مربوط به حوزه علمیه برادران، سه اثر حوزه علمیه بابل و همچنین ۱۵ اثر مربوط به حوزه علمیه خواهران استان بوده است.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران همچنین افزود: علاوه بر این ۱۵ اثر از حوزه علمیه بابل، ۷ اثر از حوزه علمیه برادران استان و همچنین ۱۲ اثر از حوزه علمیه خواهران به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که آثار برگزیده چهارمین جشنواره استانی علامه حلی به جشنواره کشوری ارسال شد، بیان داشت: در همین استا دو اثر از حوزه علمیه برادران و خواهران حائز رتبه شدند.
 
وی در ادامه سخنان خود، جشنواره علامه حلی را فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای پژوهشی در سطح مدارس علمیه دانست و گفت: خوشبختانه در طی سال های اخیر این فرصت برای طلاب جوان و علاقه مند به پژوهش مدارس علمیه فراهم شده است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات