۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۵۶۳۸۰
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران:

بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ حرکت به سوی تحول و شکوفایی است

بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ حرکت به سوی تحول و شکوفایی است
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، این بیانیه مهم را چراغ حرکت به سوی تحول و شکوفایی انقلاب و نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در نشست علمی حوزه و دانشگاه که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تعامل سازنده حوزه و دانشگاه گفت: وحدت و همدلی حوزه و دانشگاه نباید تنها به یک روز نمادین ختم شود.
 
وی، حوزه و دانشگاه را دو رکن دینی و علمی کشور معرفی کرد و افزود: به طور حتم تعامل سازنده این دو کن علمی کشور موجب شکوفایی کشور خواهد شد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده ایجاد اختلاف و تفرقه میان حوزه و دانشگاه را خواست و هدف دشمنان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند تا میان حوزویان و دانشگاهیان تفرقه ایجاد کنند، اما با هوشیاری دلسوزان انقلاب این توطئه شکست خورده است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، این بیانیه مهم را چراغ حرکت همه دلسوزان و علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید راهکار‌های عملی تحقق این بیانیه مهم در نشست‌های مشترک میان حوزه و دانشگاه تبیین شود.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: تحقق عملی این بیانیه مهم موجب رشد و تعالی جامعه در بخش‌های مختلف خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت مهم است، افزود: تعامل سازنده این دو مجموعه علمی کشور، ضمن خنثی شدن توطئه دشمنان، بستر‌های پیشرفت و شکوفایی همه جانبه کشور را فراهم خواهد کرد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به برکت انقلاب اسلامی امروز یک وحدت عملی میان حوزویان و دانشگاهیان کشور وجود دارد که باید بیشتر تقویت شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راه تقویت وحدت میان این دو مجموعه مهم برگزاری نشست‌های علمی مشترک است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط کرونایی جامعه جهانی اشاره کرد و با بیان این که حوزه و دانشگاه در این شرایط رسالت مهمی بر عهده دارند، افزود: باید نقش اثرگذار حوزه و دانشگاه در دوران پسا کرونا با برگزاری نشست‌های مشترک علمی میان حوزویان و دانشگاهیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد تا شاهد خروجی مناسب برای رشد و تعالی جامعه باشیم./950/پ210/ق
ارسال نظرات