۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۵۶۳۸۲
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا:

یاد و خاطره شهدا غفلت را از ذهن ها پاک می کند

یاد و خاطره شهدا غفلت را از ذهن ها پاک می کند
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با بیان این که شهدا به همراه خود برکاتی را می‌آورند که ما از آن‌ها آگاه نیستیم، گفت: شهدا سبب غفلت زدایی از ذهن‌های ما و مسؤولان می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، سردار احمد برسلانی، فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی با بیان این که شهدا به همراه خود برکاتی را می‌آورند که ما از آن‌ها آگاه نیستیم، گفت: شهدا سبب غفلت زدایی از ذهن‌های ما و مسؤولان می‌شوند.
 
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به این که شهدای مدافع حرم ثوابی دو چندان در پیشگاه خداوند متعال نصیب آن‌ها شده است، افزود: شهدای مدافع حرم یک اجر شهادت در راه خدا و دیگری اجر دفاع از حریم اهل بیت(ع) در دیار غربت نصیب آن‌ها شده است.
 
سردار برسلانی با بیان این که شهدا اولیاء خداوند بر روی زمین هستند و خیلی از امورات جاری ما از سوی شهدا رقم می‌خورد که ما از آن بی خبر هستیم، ادامه داد: اگر کارها با نیت خالص و برای خدا انجام شود شهدا، که در واقع موکلان خدا بر روی زمین هستند مسیر را هموار می کنند.
 
فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به این که شهدا در واقع کارگزاران خداوند بر روی زمین هستند، افزود: انشاء الله با آمادگی معنوی، تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی در بخش های مختلف بسترهای ظهور آقا امام زمان(عج) فراهم شود./950/د102/ب1
ارسال نظرات