۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۴۷۲
حجت الاسلام اکبری:

سرمایه‌گذاری فرهنگی در بقاع متبرکه اثرات مطلوبی برای جامعه دارد

سرمایه‌گذاری فرهنگی در بقاع متبرکه اثرات مطلوبی برای جامعه دارد
رییس کل دادگستری مازندران گفت: سرمایه‌گذاری فرهنگی در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران می‌تواند اثرات مطلوبی در جامعه داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رییس کل دادگستری استان مازندران همزمان با دهه کرامت و هفته قوه قضائیه به دعوت حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از طرح توسعه حرم آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری بازدید کرد.

رییس کل دادگستری مازندران در این بازدید ضمن تشرف به زیارت آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری از فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه مازندران در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه قدردانی کرد.
 
حجت‌الاسلام اکبری با تاکید بر این که کرامات امامزادگان مازندران و اطلاعات این اماکن متبرکه باید در قالب کتاب در اختیار عموم مردم قرار گیرد، افزود: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران می‌توانند مامن مسافران و پایگاه فرهنگی استان باشند.
 
وی با تاکید بر این که همه نهاد‌ها باید از ظرفیت فرهنگی و مذهبی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران به درستی بهره‌گیری کنند، خاطرنشان کرد: امامزادگان حلقه اتصال اهل بیت(ع) با مردم هستند و مردم دیار علویان با پذیرش امامزادگان ارادت قلبی خود را به خاندان اهل بیت (ع) اثبات کردند.
 
رییس کل دادگستری مازندران فضای معنوی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه را فرصتی مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: سرمایه‌گذاری فرهنگی در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران می‌تواند اثرات مطلوبی در جامعه داشته باشد./950/د102/ب1
ارسال نظرات