۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۵۶۷۳۰
حجت الاسلام فلاح:

جریان سازش گر به دنبال گره زدن مشکلات مردم با مذاکره است

جریان سازش گر به دنبال گره زدن مشکلات مردم با مذاکره است
حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که شکوفایی و جهش اقتصادی با مذاکره محقق نخواهد شد، گفت: کسانی که همچنان دم از مذاکره می‌زنند به دنبال رقم زدن برجام دیگری برای کشور هستند.
حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، ناکارآمدی اقتصادی امروز کشور را نتیجه نگاه به غرب دانست و گفت: تجربه چهل ساله کشورمان ثابت کرده تنها با تکیه بر توان و ظرفیت داخل می توانیم به شکوفایی و پیشرفت دست یابیم.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی‌ها تلاش می‌کنند به مردم القاء کنند تنها راه کاهش فشار‌های اقتصادی مذاکره است، افزود: این در حالی است که بسیاری از مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصاد با آن مواجه هستیم را می‌توان با مدیریت صحیح رفع کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که شکوفایی و جهش اقتصادی با مذاکره محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: کسانی که همچنان دم از مذاکره می‌زنند به دنبال رقم زدن برجام دیگری برای کشور هستند.
 
حجت الاسلام فلاح با بیان این که برجام هیچ دستاوردی جز افزایش فشار اقتصادی به مردم نداشته است، بیان داشت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، تکیه بر توان داخلی است نه مذاکره و دل به غرب بستن.
 
وی با اشاره به این که نباید ناکارآمدی اقتصادی که ناشی از عدم مدیریت صحیح برخی مسؤولان را با مذاکره با غرب گره زد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه با کسانی که همه توان خود را برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته اند مذاکره نخواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که به دنبال مذاکره و ارتباط با غرب هستند باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی امروز کشور باشند، تصریح کرد: متأسفانه جریان سازش گر با طرح مشکلات اقتصادی کشور، همه این بحران‌ها و مشکلات را به سطح تعامل و ارتباط ایران با غرب نسبت می‌دهند این در حالی است که نتیجه سال‌ها مذاکره با طرف‌های غربی به برجام ختم شد که هیچ سودی برای کشورمان نداشته است.
 
حجت الاسلام فلاح با تأکید بر این که طرح بحث مذاکره با آمریکا و بزک کردن اروپایی با هدف سرپوش گذاشتن بر ناکامی و ضعف مدیریتی در کشور صورت می‌گیرد، بیان داشت: کسانی که پس از هفت سال وعده و شعار به مردم، همچنان دم از تعامل و ارتباط با غرب می‌زنند، پاسخگوی عملکرد خود باشند.
 
وی با بیان این که آمریکا و اروپا نزد ملت ایران دو روی یک سکه هستند، افزود: مسؤولان به جای این که مهم‌ترین دغدغه آن‌ها تعامل و مذاکره با غرب باشد، به جوانان مؤمن و انقلابی کشور اعتماد کنند و توان آن‌ها در بخش‌های مختلف کشور بهره گیرند./950/ت310/ب1
ارسال نظرات