۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۵۶۹۹۷
حجت الاسلام قلی پور:

سازش با دشمن، راه رفع مشکلات اقتصادی کشور نیست

سازش با دشمن، راه رفع مشکلات اقتصادی کشور نیست
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که درمان مشکلات اقتصادی امروز کشور نسخه داخلی دارد، گفت: با مذاکره و وابستگی نمی‌توان کشور را از مشکلات اقتصادی نجات داد.
حجت الاسلام قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به این که فشار اقتصادی نمی‌تواند موجب دست کشیدن ملت ایران از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی شود، گفت: این ملت با قدرت پای آرمان‌های نظام و انقلاب خواهند ایستاد.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در داخل تلاش می‌کنند فشار‌های اقتصادی را به ارتباط و مذاکره با غرب گره بزنند، افزود: کسانی که در تلاش هستند با فشار اقتصادی مردم را وادار به تسلیم در برابر شیطان بزرگ کنند هیچ گاه به این آرزوی خود دست نخواهند یافت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران چهل سال است فشارها، تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان را تحمل کرده است، ادامه داد: ملت ایران نخواهند گذاشت خواب آشفته برخی عناصر وابسته در داخل برای مذاکره با آمریکا تعبیر شود.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که درمان مشکلات اقتصادی امروز کشور نسخه داخلی دارد، خاطرنشان کرد: با مذاکره و وابستگی نمی‌توان به کشور را از مشکلات اقتصادی نجات داد.
 
وی با اشاره به این که سازش با دشمن راه رفع مشکلات اقتصادی کشور نیست، تصریح کرد: تکیه بر توان داخلی و مدیریت جهادی بهترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی امروز کشور است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه تفکر غلط و انحرافی سازش با غرب همواره در کشور وجود داشته است، گفت: جریان سازشگر در کشور در طول دهه‌های اخیر همه توان خود را به کار گرفتند تا به بهانه مشکلات اقتصادی، بستری را برای مذاکره و سازش با غرب ایجاد کنند.
 
وی با اشاره به این که ملت ایران جنایت‌های آمریکا و اروپا علیه کشورمان را فراموش نخواهند کرد، افزود: کشور‌های غربی در طول چهل سال اخیر با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی خود سعی کردند ملت ایران را از مسیر انقلاب منحرف کنند، اما همه تلاش‌ها و توطئه‌های آن‌ها با حضور اثرگذار مردم در صحنه شکست خورده است.
 
حجت الاسلام قلی پور با تأکید بر این که در شرایط امروز همه توان و تلاش مسؤولان باید رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد، گفت: مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصاد کشور داریم به طور حتم با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی رفع خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند وظیفه نیرو‌های انقلابی، حزب اللهی و ولایی در شرایط فعلی جامعه بسیار حساس است، افزود: برخی‌ها در این کشور با اظهار نظرات و نامه نگاری‌های خود به دنبال ایجاد تردید در میان مردم هستند./950/ت310/ب1
ارسال نظرات