۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۵۶۹۹۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

رسانه انقلابی چهره واقعی خائنین و خادمین نظام را به مردم معرفی کند

رسانه انقلابی چهره واقعی خائنین و خادمین نظام را به مردم معرفی کند
حجت الاسلام تسخیری با بیان این که رسانه انقلابی چهره‌ واقعی خائین و خادمین به نظام را به مردم معرفی کند، گفت: رسانه تبیین کننده است و باید عملکرد غلط دولت‌ها را نقد کند.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه استان به نقش رسانه انقلابی اشاره کرد و افزود: اگر کسی در موضع سیاسی برخلاف مشی نظام و انقلاب عمل می‌کند باید رسانه چهره واقعی آن را نشان ملت بدهد لذا اگر کسانی که تا دیروز و امروز دولت‌ها در دستشان بودند و نتوانستند خدمت صادقانه برای ملت و مردم داشته باشند و امروز انگشت اشاره شان به سمت رهبر معظم انقلاب می‌برند اینجاست که رسانه انقلابی می‌بایست چهره واقعی این افراد را به ملت نشان بدهد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح براینکه رسانه انقلابی باید بگوید امثال موسوی خویئنی‌ها چه کسانی هستند، ادامه داد:‌ فردی که در اکثر فتنه‌ها نقش اساسی داشت، و پشت پرده خیانت‌ها به نظام اسلامی بود؛ به همین دلیل رسانه باید تبین کننده باشد که این فرد چه کسی است و از کجا خط می گیرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه رسانه انقلابی چهره‌های واقعی خائین و خادمین به نظام را به مردم معرفی کند، یادآور شد:‌ رسانه تبین کننده است و باید عملکرد غلط دولت‌ها را به نقد بکشند.

به گفته حجت الاسلام تسخیری رسانه انقلابی رسانه خنثی نیست بلکه فعال بوده و باید در این عرصه‌ها ورود پیدا کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا درادامه با اشاره به اینکه رسانه انقلابی حزبی و جناحی عمل نمی‌کند، گفت:‌ رسانه انقلابی به آرمان‌های انقلابی اسلامی می‌اندیشد و آن را ترویج می‌کند.

حجت الاسلام تسخیری نقش رسانه بسیج، نقش رسانه انقلابی است، ادامه داد:‌ وجدان در رسانه با اهمیت است و رسانه انقلابی نباید ساکت باشد و باید روحیه انقلابی گری داشته باشد لذا در این صورت جامعه پذیرای این رسانه است و همین رسانه دشمن زیاد دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که صبر و استقامت تنها برای رزمندگان و مجاهدان نیست، گفت:‌ صبرو استقامت در جبهه رسانه هم هست؛ به همین دلیل حرف‌ها و قلم رسانه انقلابی دشمن را مایوس می‌کند و باید این قلم را تقویت کرد.

وی با اشاره به این‌که آمریکا و کشور‌های اروپایی درگیر ضعف شدید اقتصادی هستند، تصریح کرد:‌ در بحران اخیر نژاد پرستی رییس جمهور فاسد آمریکا بر نوع مقابله با معترضان مهر تایید می‌زند و عده‌ای رسانه‌های آمریکایی آن را پوشش میدهند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه امروز اروپایی‌ها به این نتیجه رسیدند که دنیا را بدون آمریکا باید اداره کرد، گفت:‌به گفته غربی‌ها امروز ایران اسلامی یک ابرقدرت در دنیا معرفی شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه مشکلات کشور را ناشی از بی تدبیری و انتخاب غلط دانست و تاکید کرد:‌ اگر کار به دست نیرو‌های جهادی مومن و انقلابی سپرده شد ما بر مشکلات فائق آمدیم، اما آن‌هایی که تفکر غربی دارند باعث شدند که در عقب ماندگی قرار بگیریم.

حجت الاسلام تسخیری در پایان به اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات و مطالبه گری رسانه انقلابی هم اشاره کرد و گفت:‌ دولت‌ها اقتصاد وابسته را دنبال می‌کنند و رسانه انقلابی باید جبهه عظیم مقابله با غرب را به تصویر بکشد./950/
ارسال نظرات