۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۵۷۲۴۷
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حفظ و تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب

ضرورت حفظ و تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، حفظ و تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را ضروری دانست و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در جهت تقویت و گسترش این آرمان‌های اصیل بهره گرفته شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت گاز استان با تقدیر از خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه به مردم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز بخش مهمی از مردم شهر‌ها و روستا‌های کشور از این نعمت الهی بهره‌مند هستند.
 
وی، گاز رسانی به مناطق مختلف را عاملی مهم در جهت توسعه دانست و افزود: به برکت این نعمت الهی بسیاری از مناطق روستایی و دور افتاده استان از یک توسعه مناسبی برخوردار شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بستری را برای رشد و توسعه شهری و روستایی فراهم کرده است، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مناطق روستایی و حتی شهری ما نیز از امکانات رفاهی مناسب برخوردار نبودند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر بسیاری از مناطق روستایی کشور از امکانات مناسبی رفاهی برخوردار هستند، ادامه داد: این در حالی است که تا پیش از انقلاب، مردم در روستا‌ها حتی از حداقل‌ها برای زندگی بی بهره بودند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه این پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در سایه تحریم‌های دشمنان به دست آمده است، بیان داشت: فشار‌ها و توطئه‌های دشمنان نتوانسته جلوی قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که پیشرفت و توسعه ایران اسلامی با شتاب هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت، افزود: تا زمانی که این ملت در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حاضر هستند دشمن هیچ گاه به اهداف شوم خود دست نخواهد یافت.
 
امام جمعه ساری، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را رمز پیروزی‌های چهل ساله کشورمان در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های سنگین دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این مردم با بصیرت و انقلابی همان طور که در چهل سال اخیر در صحنه دفاع از انقلاب حضور پررنگی داشتند، در ادامه نیز این مسیر را با قدرت ادامه خواهند داد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حفظ و تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ضرورتی مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در جهت تقویت و گسترش این آرمان‌های اصیل بهره گرفته شود. /۹۵۰/پ310/ب1
ارسال نظرات