۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۵۷۴۴۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

وضعیت اقتصادی امروز کشور، نتیجه اعتماد به غرب است

وضعیت اقتصادی امروز کشور، نتیجه اعتماد به غرب است
حجت الاسلام اسماعیل زاده، وضعیت اقتصادی امروز کشور را نتیجه اعتماد به غرب دانست و گفت: راه عبور از مشکلات، مذاکره و سازش نیست.

حجت  الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، اعتماد به غرب را اشتباهی استراتژیک دانست و گفت: مسؤولان به جای تلاش برای مذاکره و تعامل با غربی ها از توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی کشور برای رشد و تعالی ایران اسلامی بهره گیرند.

وی با بیان این که راه عبور از مشکلات مذاکره و سازش نیست، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم نسبت به بهره مندی از نیروهای جوان در عرصه های مدیریتی تأکید کردند، مسؤولان نیز از ظرفیت این نیروی جوان، مؤمن و انقلابی بیشتر استفاده کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تجربه چهل ساله ایران اسلامی نشان می دهد هر جا به جوانان مؤمن، با بصیرت و انقلابی اعتماد کردیم به پیشرفت های ارزشمندی در حوزه های علمیه مختلف دست یافتیم، ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی در صنعت نظامی، فناوری صلح آمیز هسته ای و هوا فضا مقتدرانه حضور دارد به دلیل اعتماد به جوان مؤمن و انقلابی است.

حجت  الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که مسؤولان از این ظرفیت بالا غافل هستند، خاطرنشان کرد: نگاه های مسؤولان باید از خارج به داخل معطوف شود تا شاهد جهش و تحول در بخش های مختلف کشور باشیم.

وی با اشاره به این که امروز کشور برای جهش و عبور موانع نیازمند مدیرانی با تفکر انقلابی است، تأکید کرد: با مدیریت لیبرالی نمی توان به رشد و جهشی همتراز با آرمان های انقلاب اسلامی دست پیدا  کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی از مدیران تلاش می کنند با تکیه بر نسخه های غربی، کشور را اداره کنند، بیان داشت: راه عبور از مشکلات کشور و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت دل بستن به غرب و سازش با جنایت کاران نیست.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با تأکید بر این که شرایطی که امروز کشورمان از لحاظ اقتصادی با آن مواجه است نتیجه اعتماد به غرب است، خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم همه فشارهای اقتصادی که امروز ملت ایران متحمل شده اند، اما برخی ها با آدرس غلط دادن به مردم تلاش می  کنند صورت مسأله را پاک کنند.

وی با بیان این که نتیجه مذاکره با غرب، ذلت، بدبختی و عبور از آرمان های انقلاب اسلامی است، بیان داشت: کسانی که این روزها می کوشند مشکلات اقتصادی را به انقلاب و ولایت نسبت دهند، به دنبال راه فراری برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی و منحرف کردن افکار عمومی هستند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات