۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۷۵۵۰
حجت الاسلام شکریان:

برخورد سیاسی دولت ها با موضوع حجاب آسیب جدی در این حوزه است

برخورد سیاسی دولت ها با موضوع حجاب آسیب جدی در این حوزه است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برخورد سلیقه‌ای جریان‌های سیاسی کشور و دولت‌ها نسبت به موضوع حجاب و عفاف انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از بانوان با اشاره به بیست و یکم تیر ماه، روز عفاف و حجاب با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب همه توان خود را برای تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی به کار گرفته اند، افزود: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت این فرهنگ در جامعه اسلامی استفاده شود.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که زن در جوامع غربی به ابزاری برای خرید و فروش و تجارت تبدیل شده است، ادامه داد: این در حالی است که اسلام و انقلاب به زن کرامت و ارزش بالایی دادند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از جایگاه زن در جامعه اسلامی بسیار عصبانی است و تلاش می‌کند با ترویج بدحجابی و بی عفتی، زنان جامعه اسلامی را از مسیر دین و ارزش‌های معنوی خارج کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران جایگاه زن را به بالاترین درجه ارتقا داده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که احترام به حقوق زن در جوامع غربی تنها در حد شعار است، خاطرنشان کرد: آنچه امروز در کشور‌های غربی می‌بینیم سوء استفاده از جایگاه زن برای منافع مادی و سیاسی است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که شأن و منزلتی که زن در جامعه اسلامی از آن برخوردار است در هیچ کشور دیگری دیده نمی‌شود، تصریح کرد: سیاست‌های کشور‌های غربی، جایگاه زن را در این جوامع به پایین‌ترین حد ممکن تنزل داده است.
 
وی با اشاره به این که موضوع حجاب و عفاف بیانگر پذیرفتن نقش زن در جامعه اسلامی است، ادامه داد: زن مهم‌ترین نقش تربیتی را در جامعه اسلامی و خانواده دارد که موضوع حجاب و عفاف تاثیر مستقیم در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از برخودر‌های سلیقه‌ای جریان‌های سیاسی کشور و دولت‌ها نسبت به موضوع حجاب و عفاف انتقاد کرد و گفت: متاسفانه دولت‌ها در مضوع عفاف و حجاب سلیقه‌ای رفتار می‌کنند و این مهم‌ترین آسیب جدی در حوزه عفاف و حجاب است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان این که دشمن با بهره گیری از ابزار‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی به دنبال ایجاد ولنگاری فرهنگی در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دشمن متزلزل کردن بنیان خانواده و همچنین تضعیف هویت زن در جامعه اسلامی است./950/پ310/ب1
ارسال نظرات