۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۵۸۱۳۱
حجت الاسلام صادقی تاکید کرد؛

بسط تفکر انقلابی؛ راه عبور از مشکلات

بسط تفکر انقلابی؛ راه عبور از مشکلات
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: راه عبور از مشکلات و بحران‌های مختلف بسط و گسترش تفکر انقلابی است که متأسفانه در برخی مسؤولان کمتر دیده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در بازدید از فعالیت تبلیغی مبلغان شهرستان ساری با تجلیل از تلاش‌های صورت گرفته در نشر و گسترش معارف دینی، گفت: فعالیت در این عرصه نوعی مجاهدت در راه خدا محسوب می‌شود.
 
وی با بیان این که روحانیت در دوران غیبت وظیفه و رسالت خطیر نشر و گسترش دین در جامعه را بر عهده دارد، افزود: علما و روحانیان در طول تاریخ با خلوص نیت و دغدغه نسبت به نشر دین در جامعه گام برداشتند.
 
حجت الاسلام صادقی، مردمی بودن را شاخصه روحانیت برشمرد و با بیان این که تعامل و همراهی مردم و روحانیت حلال بسیاری از مشکلات جامعه خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیوند مستحکم مردم و روحانیت در چهل سال پس از انقلاب اسلامی عامل خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان بوده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همواره به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت بوده است، ادامه داد: پیوند عمیق مردم و روحانیت، موجب پیروزی و استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمن در طول این سال‌ها و در پی تشدید تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در میان مردم است، افزود: یکی از وظایف روحانیت در کنار رسالت تبلیغی، دفاع از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و ایجاد فضای امید بخش در جامعه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان دینی با دادن آگاهی به مردم، نقش مهمی در بی اثرکردن توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب بر عهده دارند، گفت: مبلغان دینی باید تلاش کنند سطح تعامل و ارتباط خود با مردم به ویژه نسل جوان را تقویت کنند.
 
حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود با بیان این که نگاه انقلابی در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: راه عبور از مشکلات و بحران‌های مختلف بسط و گسترش تفکر انقلابی است که متأسفانه در برخی مسؤولان کمتر دیده می‌شود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با فشار‌های اقتصادی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: روحانیت باید با تبیین خدمات چهل ساله انقلاب، این توطئه دشمن را خنثی کند./950/ت302/ف
ارسال نظرات