۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۵۹۳۲۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

فراگیری اندیشه جهاد و ایثار در جامعه عامل یأس دشمنان است

فراگیری اندیشه جهاد و ایثار در جامعه عامل یأس دشمنان است
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اگر در جامعه اسلامی اندیشه و تفکر بسیج، جهاد، خدمت بی‌منت و ایثار ترویج یافته و به گفتمان بدل شود دشمن برای همیشه مأیوس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار جمعی از جهادگران در آستانه سالروز پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در تاریخ یازدهم مردادماه ۹۸، بر ترویج بیش از پیش فرهنگ کار و تلاش جهادی و انقلابی در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: اگر در جامعه اسلامی به‌ویژه در بین جوانان اندیشه و تفکر بسیج، جهاد، سازندگی، خدمت بی‌منت و ایثار ترویج یافته و به گفتمان بدل شود دشمن برای همیشه مأیوس خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نیروهای جهادی و انقلابی‌ها تنها به جوانان سال 57 محدود نمی‌شود، با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبری معظم انقلاب، اظهار کرد: طبق فرموده ایشان نیروی جهادی و انقلابی واقعی تنها کسانی نیستند که دوران امام خمینی (ره) و اوایل انقلاب را درک کرده باشند زیرا اگر افراد انقلابی به همین افراد محدود باشند جز عده‌ای افراد کهن‌سال دیگر کسی را به عنوان فرد انقلابی نمی‌شناسیم.

وی تصریح کرد: جوانانی که امروز عاشقانه در صف ولایت‌فقیه قرار گرفته و در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی می‌کنند و با بینش و بصیرتی که دارند از آرمان‌های متعالی انقلاب و اسلامی دفاع می‌کنند نیز در زمره بهترین افراد انقلابی قرار دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: امام راحل به قدرت و توان و استعداد مردم اعتقاد داشتند، ایشان به مردم جرئت داد و باعث شدند که ملت ایران که سال‌ها تحت ظلم و ستم بودند به توانایی خود اعتماد کرده و کارهای بزرگی انجام دهند اما متأسفانه برخی از روشنفکران غرب‌زده هنوز هم به توانمندی مردم اعتماد نداشته و معتقدند که باید از غرب کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه مذاکره و معامله با دشمنان مانع از ارج دانستن انقلاب است، گفت: دفاع از انقلاب اسلامی در روحیه جهادی و عملِ انقلابی است نه مذاکره و تبیین آن برای نسل کنونی بسیار ضروری قلمداد می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امام امت بدون هیچ‌گونه واهمه و ترسی بسیاری از افراد را کنار زدند، اظهار کرد: دفاع از انقلاب اسلامی در انقلابی عمل کردن است نه مذاکره و معامله و مماشات.

وی با بیان اینکه مذاکره و معامله و عدم مقابله با توطئه‌های دشمنان مانع از انقلاب داری است، خاطرنشان کرد: اتاق فکر دشمنان شبانه‌روز برای براندازی نظام اسلامی فعالیت می‌کند و ما افزون بر عدم تعطیلی اتاق فکر برخورد با سناریوهای دشمنان، باید اقدامات غیرانسانی دشمنان را برای نسل جوان و جدید خود تبیین کنیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات