۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۵۷۸۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام بیشتر حوزویان و فعالان فرهنگی به تولید محتوای فضای مجازی

ضرورت اهتمام بیشتر حوزویان و فعالان فرهنگی به تولید محتوای فضای مجازی
حجت‌الاسلام رضایی گفت: تشکیل و تقویت کارگروه‌های تولید محتوا یکی از فرصت‌های طلایی است که در فضای مجازی می‌توان برای تقویت فرهنگ منطقه از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در دیدار فرماندار شهرستان نهبندان ضمن تشکر از مجموعه فرمانداری جهت توجه به امور فرهنگی شهرستان، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی شهرستان باید اولویت‌بندی شده و برنامه‌ریزی فرهنگی جدی در مناطقی که بیشتر احساس خطر دران می‌شود، انجام گیرد.

وی ادامه داد: هرکجا که زمینه و توجه به حوزه فرهنگ بیشتر به آن پرداخته شود، امنیت و خدمات‌رسانی بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه کار فرهنگی-جهادی در شهرستان مرزی نهبندان فرصت خدمت‌رسانی به مردم را بیشتر می‌کند، خاطرنشان کرد: درواقع هر چه زمینه کار فرهنگی در شهرستان مرزی نهبندان بیشتر شود، فرصت خدمت‌رسانی بیشتر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایجاد زیرساخت‌های توسعه فرهنگی بر مبنای نیازهای شهرستان و با استفاده از پتانسیل‌های موجود را امری مهم و غیرقابل‌انکار دانسته و افزود: تشکیل و تقویت کارگروه‌های تولید محتوا یکی از فرصت‌های طلایی است که در فضای مجازی می‌توان برای تقویت فرهنگ منطقه از آن استفاده کرد.

مجید بیکی، فرماندار شهرستان نهبندان نیز در این دیدار گفت: فرهنگ زیربنای توسعه در همه بخش‌ها است و اگر قرار است اتفاقی در هر بخشی بیفتد باید زیربنای فرهنگی موردتوجه بیشتری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: کار فرهنگی در شهرستان نهبندان با توجه به سطح پراکندگی که دارد بسیار سخت است و این موضوع می‌تواند آسیب جدی به این حوزه بزند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تأکید بر توجه بیشتر به حوزه فرهنگی در شهرستان خاطرنشان کرد: همه ما باید کمک کنیم تا در همه حوزه‌های مختلف ارتقا صورت گیرد.

وی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان در تمام حوزه‌ای مختلف بالأخص برنامه‌های دینی و اجتماعی استفاده شود.

فرماندار نهبندان اضافه کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی ظرفیتی را در اختیار همه گذاشته است از تمام ظرفیت‌های مختلف این فضا استفاده و پیشنهاد می‌شود، کارگروهی شهرستانی در فضای مجازی شکل گیرد.

بیکی افزود: ضمن استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی اعتبارات تخصصی یافته در حوزه فرهنگی در فضاهای مجازی هم استفاده شود و مسائل و مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان موردتوجه قرار گیرد.

فرماندار نهبندان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه تبلیغات اسلامی شهرستان خواست که از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها و افراد در تمام حوزه‌های فرهنگی برای ارتقای سطح فرهنگ منطقه استفاده شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات