۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۵۷۲۲۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن با نفوذ فرهنگی در فضای مجازی و حقیقی از جامعه حیازدایی می‌کند

دشمن با نفوذ فرهنگی در فضای مجازی و حقیقی از جامعه حیازدایی می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: در واقعه گوهرشاد عمال استکبار با اسلحه راه خود را گشودند و امروز با نفوذ فرهنگی در حال برداشت محصول خبیث خود از آن بذر پلید هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار مربیان و متصدیان شجره طیبه صالحین استان، با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: در چنین ایامی دژخیمان رضاشاه به مسجد گوهرشاد یورش برده و خون‌های به‌ناحق زیادی را به زمین ریختند.

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب امروز هم مسئله روز و مبتلابه جامعه است، افزود: در حالی که در واقعه مسجد گوهرشاد عمال استکبار و استبداد با استفاده از اسلحه و زور راه خود را باز کردند امروز هم به وسیله نفوذ فرهنگی در فضای مجازی و حقیقی در حال برداشت محصول خبیث خود از آن بذر پلید هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه هفته عفاف و حجاب فرصتی برای بزرگداشت باورها و داشته‌های معنوی جامعه است، اضافه کرد: ما دارایی‌های معنوی فراوانی در جامعه داریم که یکی از مهم‌ترین این دارایی‌ها فرهنگ حیا، عفاف و حجاب است.

وی با تأکید بر اینکه باید دارایی‌های معنوی خود را پاس بداریم، خاطرنشان کرد: عدالت، انصاف، ایثار، خدمت به مردم و نیازمندان ازجمله دارایی‌های ما هستند و در این میان عفاف و حجاب هم از دارایی‌های مهم و تأثیرگذار در جامعه دینی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: وقتی سخن از عفاف و حجاب به میان می‌آید باید دقت کرد که این موضوع تنها اختصاص به بانوان ندارد بلکه مردان هم باید رعایت کنند و در جامعه به شکلی ظاهر شوند که عفت اجتماعی خدشه‌دار نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با تأکید بر اهتمام همگانی نسبت به عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، اظهار کرد: اگر همه خانواده‌ها و مسؤولان نسبت به این مهم توجه و اهتمام داشته باشند بدون شک وضعیت حجاب و عفاف در جامعه بسیار بهتر از وضعیت فعلی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه باید در فصل تابستان بیشتر به حیا و حجاب توجه صورت گیرد، گفت: حجاب و عفاف در زمره سرمایه‌های معنوی جامعه ما بوده و باید این سرمایه‌ها را پاس بداریم و مراقب باشیم دشمنان و بدخواهان غیرت و عفت ما را به تاراج نبرند و تعهد دینی ما را به بی‌تفاوتی تبدیل نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: تاکنون از سوی متولیان عفاف و حجاب و فعالان فرهنگی اقدامات خوبی در این استان انجام شده است که این اقدامات باید با جدیت تداوم یابد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات