۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۵۸۳۹۸
قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه اسلامی بیش از هر زمان به فکر و عمل جهادی و انقلابی نیاز دارد

جامعه اسلامی بیش از هر زمان به فکر و عمل جهادی و انقلابی نیاز دارد
حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان به فکر و عمل جهادی و انقلابی در همه عرصه‌ها نیاز دارد و تحقق اقتصاد مقاومتی درگرو روحیه جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، امروز در نخستین نشست کمیته فرهنگ‌سازی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بر همکاری و همراهی متولیان و دستگاه‌های مختلف در اجرای این فریضه مهم الهی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دست‌یابی به اهداف تعیین‌شده در این بخش با فعالیت انفرادی و جزیره‌ای ممکن نیست، اظهار کرد: تحقق و اجرایی شدن اهداف مربوط به امربه‌معروف و نهی از منکر درگرو همکاری و تشریک‌مساعی همه مجموعه‌های فرهنگی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران با بیان این‌که توجه به مسائل فرهنگی از مسائل مهمی است که باید با قوت بیشتری در این حوزه وارد شد، اظهار داشت: باید همه ما دغدغه امور فرهنگی داشته باشیم و بدانیم تا فرهنگ جامعه‌ای اصلاح و درست نشود نمی‌توان مسائل را به‌درستی تبیین کرد.

حجت‌الاسلام نوفرستی در ادامه با تأکید بر این‌که برنامه دینی و فرهنگی در کشورمان باید از حالت شعاری به عمل تبدیل شود، افزود: در این زمینه هم‌افزایی بیشتر و کاربردی کردن مسائل دینی و فرهنگی در کشور ضروری است.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی غرب در انحراف نسل جوان کشور از اعتقادات دینی و تعلق به اسلام و انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: جوانان با کسب تجربه می‌توانند بانی امور خیر در جامعه شوند و این مقدمه‌ای برای از بین بردن توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمن برای نسل جوانان خواهد بود.

حجت‌الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه تفکر جهادی به معنای نگاه به نیازها است نه توجه به داشته‌ها، گفت: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان به فکر و عمل جهادی و انقلابی در همه عرصه‌ها نیاز دارد، تحقق اقتصاد مقاومتی درگرو روحیه جهادی است و مشکلات موجود در کشور با روحیه جهادی و انقلابی از میان خواهد رفت.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در کار جهادی و کمک به مردم ساکن در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: برای رضای خدا کمک کنیم وگرنه کاری از پیش نمی‌بریم و معنای اخلاص فقط پول نگرفتن نیست؛ اگر اخلاص نباشد هدایت و یاری خدا هم نخواهد بود و زحمات انسان ابتر خواهد ماند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات