۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۶۶۱۰۹۴

نماینده جامعة المصطفی در دهلی نو درگذشت آیت الله تسخیری را تسلیت گفت

نماینده جامعة المصطفی در دهلی نو درگذشت آیت الله تسخیری را تسلیت گفت
حجت الاسلام شاکری نماینده جامعة المصطفی در دهلی نو درگذشت آیت الله محمد علی تسخیری مشاور عالی رهبر انقلاب در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شاکری نماینده جامعة المصطفی العالمیة در دهلی نو هند، درگذشت ایت الله محمد علی تسخیری مشاور عالی رهبر انقلاب در امور جهان اسلام و رییس سابق مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی به را تسلیت گفت.

متن نامه به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

امروز 27 ذی الحجه الحرام 1441 هجری قمری، حضرت آیت الله شیخ محمد علی تسخیری پس از گذراندن زندگی با برکت 76 ساله راهی ملک جاویدان شد، وامت اسلامی جهان از یک منادی وحدت محروم شد.

این فقیه با بصیرت و مجاهد نستوه از اول انقلاب همواره با نهضت امام خمینی(ره) حرکت کرد و در پرتوی رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی به اسلام و انقلاب خدمت نمود و در طول عمر خود نهادهای بین المللی را سرپرستی نموده و در سطح جهانی خدمات خود را عرضه داشته است.

اینجانب از طرف خودم و همکاران نمایندگی درگذشت این عالم جلیل القدر را به ساحت ولی عصر(عج)، محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت های مسلمان و به خصوص به بازماندگان آن فقید تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران الهی را خدای منان مسئلت می نمایم.

رضا شاکری
نماینده جامعة المصطفی العالمیة
دهلی نو هندوستان
29 مرداد 1399

/988/ت304/ف

نماینده جامعۃ المصطفی در دهلی نو درگذشت ایت الله تسخیری را تسلیت گفت

ارسال نظرات