۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۶۱۲۱۰
حجت الاسلام حاجیانی تشریح کرد؛

گزارشی از روند فعالیت های هفتمین سوگواره مجازی اشراق

گزارشی از روند فعالیت های هفتمین سوگواره مجازی اشراق
دبیر اجرایی هفتمین سوگواره مجازی اشراق با اشاره به اهمیت تبلیغ مجازی در ایام ماه محرم گفت: با استفاده از فضای مجازی پیام امام حسین(ع) را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی حاجیانی دبیر اجرایی هفتمین سوگواره مجازی اشراق در مراسم افتتاحیه «هفتمین سوگواره مجازی اشراق» و و «نخستین سوگواره کنشگران عاشورایی» با یاد روحانی مجاهد مرحوم حاج احمد خسروی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه شرایط کرونایی سبب شد تا به سوی برگزاری مراسم ها و سوگواره های مجازی حرکت کنیم، گفت: از بستر فضای مجازی استفاده می کنیم تا پیام عاشورا را به سراسر جهان مخابره کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ مجازی در ایام ماه محرم امسال ادامه داد: همه ما دست در دست هم داده ایم تا از طریق فضای مجازی و برگزاری سوگواره های مجازی پیام امام حسین(ع) را به گوش همه جهانیان برسانیم.

حجت الاسلام حاجیانی عنوان کرد: هفتمین سوگواره مجازی اشراق، امسال در ۶ بخش تولیدی، هنرهای تجسمی، تولیدات رسانه‌ای، شعر و ادبیات، بازی، نرم افزار و ایده‌های نو برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی هفتمین سوگواره مجازی اشراق تأکید کرد: آقایان مسعود نجابتی، سید مهدی حسینی، سید محمدرضا میری داوران ما در این سوگواره مجازی هستند؛ دبیر اجرایی بخش گرافیک حجت الاسلام جواد رحیمی بوده و در بخش عکس و کلیپ آقایان محمد دوست، عجمی و نصیری داوری را بر عهده دارند.

وی اضاقه کرد: در بخش نویسندگان آقایان جوان آراسته و طاهری و خانم طاهری داوری را بر عهده دارند و همچنین خانم حیدری دبیری اجرایی این بخش را برعهده دارد.

وی با اشاره به بخش کنشگری سوگواره مجازی اشراق خاطرنشان کرد: این بخش نخستین رویداد کنشگری مجازی عاشوراییان محسوب می شود خانم داداشی عهده دار دبیری آن شده و حجج اسلام علی سرلک و اسماعیلی و خانم فضه سادات حسینی هیأت داوران این بخش هستند؛ شکل گیری بخش کنشگری نوعی حرکت رو به جلوی جدی در راستای تبلیغ فضای مجازی است.

حجت الاسلام حاجیانی اظهار داشت: در بخش ایده های نو نیز آقایان خسرو انجم، محمد قطبی و محمدصادق افراسیابی داوری را برعهده دارند./841/پ202/ق

ارسال نظرات