۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۶۰۷۱۶
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

ائمه جمعه در حوزه مأموریتی خود مثل شهید بهشتی عمل کنند

ائمه جمعه در حوزه مأموریتی خود مثل شهید بهشتی عمل کنند
حجت الاسلام حاج‌علی اکبری، هنر ائمه جمعه را گفتمان سازی، راهبری و هدایت فرهنگی دانست و گفت: هر یک از ائمه جمعه باید مانند شهید بهشتی در حوزه مأموریتی خود باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ششمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه مراکز استانها، امروز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت و عید مباهله و قدردانی از مشارکت فعال نمایندگان ولی فقیه در جلسات به شرایط حساس و محدودیت های کرونا اشاره و بر ضرورت برنامه ریزی های ابتکاری در خصوص ماه محرم و صفر تاکید کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به نقش نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه در اعتلای فرهنگی کشور افزود: شما نماینده گفتمانی امام امت در مناطق خود هستید و اگر انسجام و اتصال این شبکه از نمایندگان ولی فقیه، امامان جمعه و جماعت برقرار شود میتواند سپهر به گفتمان ولایت را در سراسر کشور برقرار کند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در ادامه ضمن تشریح برنامه اعتلای فرهنگی و رویکرد نهاد نماز جمعه بر اساس گفتمان امامین انقلاب برای رسیدن به قله شکوفایی، به تبیین ویژگی‌های امامان جمعه در دو حوزه سلوک شخصی و مدیریت فرهنگی پرداخت و گفت: هنر امامان جمعه گفتمان سازی، راهبری و هدایت فرهنگی است و هر یک باید مانند شهید بهشتی در حوزه مأموریتی خود باشند./998/د102/ق

ارسال نظرات