۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۱۲۳۱
کوشکی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

از وعده‌های فریبکارانه دولت تا دستاورد آفرینی مضحکانه برای برجام

از وعده‌های فریبکارانه دولت تا دستاورد آفرینی مضحکانه برای برجام
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز برجام برای بچه های دبستانی هم به مضحکه تبدیل شده است و دیگر کسی نمی تواند با توسل به آن آبرو کسب کرده و آن را بزک کند.

محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه کسانی که طعم قدرت را چشیده اند و تقوای لازم را ندارند، برای بقای در قدرت از هیچ کاری فروگذار نمی کنند، گفت: دولتمردان فعلی برای بهره مندی از مواهب قدرت و بقای در این اریکه از هر روشی استفاده کرده و رسیدن به خواسته های خود از مقصر جلوه دادن نظام ابایی ندارند.

وی با انتقاد از مایه گذاشتن برخی مسؤولان از دستاوردهای نظام اسلامی در راستای بقای در قدرت اظهار داشت: دولت در طول 7 سال گذشته برای ادامه حضورش در قدرت به هر نوع تبلیغات و سخنانی متوسل شده و با ترفندهای مختلف و غیر اخلاقی  رقبای خود را از میدان به در کرده است.

کوشکی با بیان اینکه دولت فعلی با وعده های بی اساس خود مردم را فریب داد، عنوان کرد: کسانی برای نظام اهمیت قائل هستند که برای آن هزینه داده باشند؛ امروز این خانواده های شهدا هستند که با گذشتن از فرزندانشان برای انقلاب اسلامی هزینه داده و دلسوز آن هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دولتمردان ناکارآمدی های خود را به پای نظام می نویسند، بیان کرد: کسانی همیشه از نظام بهره برده اند، آن را یک ابزار برای منفعت طلبی می بینند و حاضر هستند نظام را قربانی قدرت طلبی خود کنند؛ به عبارت دیگر امروز برخی مسؤولان از درخت جمهوری اسلامی میوه چیده اند، شاخه های آن را شکسته اند و حتی حاضرند برای بقای در قدرت، درخت نظام را به هیزم شکن هم بفروشند، زیرا برای رشد آن خون نداده اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دستاوردآفرینی برای برجام معنایی ندارد، ابراز کرد: امروز برجام برای بچه های دبستانی هم به مضحکه تبدیل شده است و دیگر کسی نمی تواند با توسل به آن آبرو کسب کرده و آن را بزک کند.

کوشکی با بیان اینکه کمتر کسی را در ایران سراغ داریم که فریب برجام و مذاکره با آمریکا را بخورد، به خسارت های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برجام اشاره کرد و گفت: تشت رسوایی برجام و مذاکره با آمریکا از بام افتاده و مردم عامی هم که روزگاری با شعار مذاکره با کدخدا فریب خوردند، امروز می دانند که مذاکره و برجام مشکلات کشور را بیشتر می‎کند./841/ت302/ق

ارسال نظرات