۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۶۱۲۴۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

محرم فرصتی برای تقویت معنویت در جامعه است

محرم فرصتی برای تقویت معنویت در جامعه است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به رسالت روحانیان در عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: از ظرفیت ماه محرم برای تقویت معنویت و بصیرت بخشی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار گروه های جهادی تبلیغی، گفت: روحانیت در عرصه تبلیغ رسالت خطیری بر دوش داشته و همواره در انجام رسالت تبلیغی خویش نقش آفرین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به ظرفیت تبلیغی ماه محرم اشاره کرد و افزود: در ایام محرم باید از ظرفیت تبلیغی در زمینه بصیرت افزایی و تقویت معنویت بهره مند شد.

وی ادامه داد: مبلغان باید از شیوه های تبلیغ اثرگذار بهره مند شوند و در زمینه تبیین و ترویج اهداف قیام عاشورا نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: رعایت پروتگل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک از مسائل مهمی است که باید در برگزاری مراسم عزاداری محرم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به پیشینه درخشان روحانیت استان لرستان در عرصه تبلیغ عنوان کرد: روحانیت همواره در عرصه تبیین و ترویج آموزه های دینی به خوبی عمل کرده و امروز رسالت خطیری در هدایت دینی جامعه بر دوش دارند./۹۴۵۱/پ310/ب1

ارسال نظرات