۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۶۱۵۹۳

برگزاری آیین تکریم و معارفه امام جمعه دشت آزادگان

برگزاری آیین تکریم و معارفه امام جمعه دشت آزادگان
خوزستان - مرمضی با اشاره به معرفی امام جمعه جدید دشت آزادگان، گفت: در این مراسم از زحمات حجت الاسلام شمیل پور تقدیر و حجت الاسلام شرفی به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.
حسن مرمضی، مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دشت آزادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری آیین تکریم و معارفه امام جمعه دشت آزادگان خبر داد و گفت: در این مراسم از زحمات ۴ ساله حجت الاسلام شمیل پور تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام شرفی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان دشت آزادگان معرفی شد.

مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دشت آزادگان بیان داشت: مراسم تکریم و معارفه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، نماینده دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، نیرو‌های امنیتی و نظامی سپاه و انتظامی و ارتش و خانواده معظم شهدا در ۳۰ مردادماه برگزار شد.

مرمضی با بیان اینکه امام جمعه جدید شهرستان در نخستین اقدام در مزار شهدای دشت آزادگان حضور پیدا کرد، عنوان داشت: حضور در حوزه علمیه شهرستان و دیدار با طلاب و اساتید و قول مساعد برای حل مشکلات روحانیت دیگری اقدامی است که از سوی امام جمعه جدید دشت آزادگان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در ۳۱ مردادماه نخستین نماز جمعه شهرستان به امامت حجت الاسلام شرفی اقامه شد، خاطرنشان کرد: امام جمعه شهرستان تأکید کرد با نصب العین قرار دادن فرامین و رهنمود‌های رهبرانقلاب در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت بر اساس کادرسازی، تحکیم زیر بنای فرهنگی و نخبه پروری با محوریت حوزه علمیه، مرکز علمی، کانون‌های فرهنگی، نهاد‌های انقلابی، ظرفیت‌های مردمی، اماکن دینی و مذهبی تدوین و به اجرا گذاشته خواهد شد.

مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دشت آزادگان گفت: حجت الاسلام شرفی، پیش از آن امام جمعه شهرستان شادگان بود./۹۴۵۶/ت304/ب1
ارسال نظرات