۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۶۱۶۱۹
با حکم آیت‌الله اعرافی؛

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار «مدیرعامل شهرک مهدیه» شد

حجت الاسلام والمسلمین ملکدار «مدیرعامل شهرک مهدیه» شد
مدیر حوزه‌های علمیه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین ملکدار را به عنوان مدیرعامل شهرک مهدیه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر حوزه‌های علمیه در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین ملکدار را به عنوان مدیرعامل شهرک مهدیه منصوب کرد.

در حکم آیت‌الله اعرافی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار آمده است: با عنایت به مراتب فضل، تجربه، شایستگی و شناخت شما نسبت رسالت‌ها و ماموریت‌های حوزه‌های علمیه و نیز بر اساس تصویب هیئت مدیره شهرک مهدیه جنابعالی را به عنوان «مدیر عامل شهرک مهدیه» به مدت دو سال منصوب می نمایم.

بر اساس این گزارش: در ادامه این حکم آمده است: امیدوارم جنابعالی و همکاران گرانمایه شهرک مهدیه و سایر بخش های صنفی و ستادی، ضمن ارج نهادن به دستاوردهای پیشین گام‌های بلندی در راستای ارتقا و تحول حوزه های علمیه و تحکیم اصالت و هویت استقلال و سنت های دیرپای حوزه و پاسخگویی به نیازهای ملت عزیز ایران و امت اسلام و مردم جهان و انقلاب و نظام اسلامی بردارید.

آیت‌الله اعرافی در پایان  از خدمات مهندس علی عرب مدیر عامل سابق  و همه مدیران کارشناسان و کارکنان شهرک مهدیه  در طول مدت مسئولیت قدردانی کرده و ضمن تاکید بر تلاش برای اجرای اسناد بلند مدت و برنامه پنج ساله و طرح ها و قوانین و مقررات مصوب شورای عالی مدیریت به پیوست، برخی از اولویت‌ها و برنامه‌های مشترک و اختصاصی سند آمایش و برنامه پنج ساله ابلاغ کرده است.

ارسال نظرات