۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۶۱۶۹۸

افتتاح واحد خواهران دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز

افتتاح واحد خواهران دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز
خوزستان - واحد خواهران دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز با حضور استاندار خوزستان و در سومین روز از هفته دولت افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، واحد خواهران دانشگاه امیرالمؤمنین، پیش از ظهر امروز با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر سازمان امیرالمؤمنین و کارکنان دانشگاه امیرالمؤمنین، افتتاح شد.

استاندار خوزستان در آیین افتتاح با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت عنوان داشت: به همت مسؤولان و دست اندرکاران دانشگاه امیرالمؤمنین، واحد خواهران دانشگاه بصورت مجازی راه اندازی شد تا از این پس شاهد افزایش ظرفیت دانشجویان دانشگاه باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دانشگاه امیرالمؤمنین در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا پذیرش دانشجو دارد، خاطرنشان کرد: امید است که در تبیین و آموزش علوم دینی، شیعی و قرآنی و انسانی از سوی دانشگاه شاهد رشد و گستردگی بیشتری باشیم.

شریعتی گفت: با راه اندازی بخش خواهران و گسترش دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز شاهد دانشگاهی برای پاسخگویی به نیاز‌های مبتنی بر آموزه‌های دینی و شیعی منطقه و کشور‌های همسایه خواهیم بود.

وی بیان داشت: با گسترش دانشگاه امیرالمؤمنین زمینه سازی برای جذب و پذیرش دانشجوی خارجی مشتاق به تحصیل در این دانشگاه  فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است، آیات موسوی جزایری و حیدری، ماندنی مواساتیان، سردار شهابی، علی مطوری، ناصر سودانی و حجج الاسلام جلال جابریان اصل، پیمان علی نژاد و عبدالباری جوانمردزاده، هیأت مؤسس دانشگاه امیرالمؤمنین هستند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Singapore
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
موفق باشن
0
0