۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۶۱۷۲۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نیروی انتظامی جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد

نیروی انتظامی جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد
اصفهان - آیت الله سلیمانی جایگاه نیروی انتظامی در نظام اسلامی را جایگاه ویژه‌ای دانست و گفت: جایگاه نیروی انتظامی باید به گونه‌ای باشد که خود عامل بازدارنده باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشان، گفت: تلاش مظاعف نیروی انتظامی در ایجاد نظام و امنیت عزاداری‌های دستجات و هیئات مذهبی قابل تقدیر است.

وی افزود: هیئات مذهبی برای برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در شرایط ایمن ضمن رعایت قوانین و مقررات با ماموران نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به تعدد فراوان مراکز مذهبی و امامزادگان در کاشان و آغاز مراسم‌های عزاداری از امامزادگان، گفت: برای ایجاد نظم و امنیت عزاداری ها زحمات نیروی انتظامی نباید نادیده گرفته شود.

وی جایگاه نیروی انتظامی در نظام اسلامی را جایگاه ویژه‌ای دانست و گفت: در جامعه توحیدی و اسلامی، پلیس باید مظهر ادب و اخلاق اسلامی باشد و در عین حال در انجام مأموریت‌ها قاطع باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه تواضع و آداب اخلاق اسلامی پلیس با جسارت در انجام مأموریت منافاتی ندارد، ابراز کرد: جایگاه نیروی انتظامی باید به گونه‌ای باشد که خودش عامل بازدارند باشد.

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان نیز  ابتدای این دیدار امنیت و آسایش مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: با هر فرد و گروهی که بخواهد این آسایش و امنیت را مختل کند به شدت برخورد خواهد شد.

وی امنیت شهر کاشان را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: شهرستان کاشان با ۴ بخش انتظامی به شهروندان کاشانی خدمات دهی می‌کند.

به گفته وی هزینه جرم در شهرستان کاشان برای مجرمین افزایش یافته است و برای همین وقوع جرم در این شهرستان کاهش یافته است.

سرهنگ بساطی یکی از حوزه‌های مهم فعالیت نیروی انتظامی کاشان را بخش امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در این حوزه با هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه همکاری و پشتیبانی لازم برای ماموریت‌های این حوزه انجام شده است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات