۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۶۱۷۳۰
آذرماه امسال؛

پروژه ۱۳۰ واحدی مسکونی طلاب اهواز افتتاح می‌شود

پروژه ۱۳۰ واحدی مسکونی طلاب اهواز افتتاح می‌شود
خوزستان ـ پروژه ۱۳۰ واحدی مسکونی طلاب اهواز، آذرماه سال جاری با حضور امام جمعه اهواز افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز در بازدید امام جمعه اهواز از پروژه ۱۳۰ واحدی مسکونی طلاب اهواز در منطقه پردیس اظهار داشت: امام جمعه اهواز از نزدیک در روند ساخت چینن پروژه بزرگی قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد تا زودتر افتتاح شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه پروژه ۱۳۰ واحدی مسکونی طلاب اهواز در سال ۱۳۹۵ آغاز شده، عنوان داشت: امیدواریم آذرماه سال جاری با حضور امام جمعه اهواز و سایر مقامات استانی شاهد افتتاح چنین پروژه بزرگی باشیم.
                                      پ/پروژه ۱۳۰ واحدی مسکونی طلاب اهواز افتتاح می‌شود
این مقام مسؤول بیان داشت: این پروژه در چهار بلوک و زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر در حال ساخت است که طلاب با دریافت وام‌های بانکی و آورده‌های شخصی در آن مشارکت دارند.

حجت الاسلام کلاه کج در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش همکاری با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف در راستای حمایت از حوزویان اشاره کرد و گفت: رسالت و مأموریت مرکز خدمات به ویژه در موضوع توانمندسازی معیشتی خانواده طلاب بسیار حائز اهمیت است که در این باره به حمایت از کسب‌وکار‌های خوداشتغالی و عرضه محصولات تولیدی کارگاه‌های مرتبط با طلاب در فروشگاه مجازی مرکز خدمات می‌پردازد./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات