۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۶۱۷۶۹
حجت الاسلام گرجیان مطرح کرد؛

سازش ناپذیری در مقابل دشمنان انقلاب؛ ویژگی بارز مرحوم حسینیان

سازش ناپذیری در مقابل دشمنان انقلاب؛ ویژگی بارز مرحوم حسینیان
عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عدم سازش با دشمنان انقلاب را از ویژگی‌‎های مرحوم حسینیان برشمرد و گفت: ایشان به گونه ای نبود که تبری را فراموش کند و به روی دشمنان لبخند بزند.

حجت الاسلام محمد مهدی گرجیان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، گفت: همان طور که مخالفین ایشان اعتراف دارند، حجت الاسلام حسینیان یک شخصیت انقلابی، سخت کوش و فهیم بود.

حجت الاسلام گرجیان با بیان اینکه حجت الاسلام حسینیان در مقابل مخالفان جبهه مشخص و معین داشت، عنوان کرد: ایشان با دوستان خداوند و محبین اهل بیت(ع) دوست و با دشمنان آنان با صراحت مخالفت می کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به عدم سازش حجت الاسلام حسینیان با دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: عملکرد حجت الاسلام حسینیان به گونه ای نبود که تبری را فراموش کند و به روی دشمنان لبخند بزند.

وی با اشاره به برخی شایعه سازی ها نسبت حجت الاسلام حسینیان در دو دهه گذشته، اظهار داشت: برخی از خبیثان با این خادم نظام و انقلاب با بی انصافی برخورد کرده و جمله "ما خودمان قاضی بودیم" ایشان را "ما خودمان قاتل بودیم" نقل کردند.

حجت الاسلام گرجیان خدمات فراوان حجت الاسلام حسینیان در مرکز اسناد انقلاب اسلامی را یادآور شد و ابراز کرد: عملکرد ایشان در مرکز اسناد انقلاب اسلامی سبب مأیوسی دشمنان انقلاب شد./1350/ت302/ف

ارسال نظرات