۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۶۱۸۰۹

نماینده ولی فقیه در کاشان درگذشت حجت الاسلام حسینیان را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در کاشان درگذشت حجت الاسلام حسینیان را تسلیت گفت
اصفهان - آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان درپی درگذشت حجت‌الاسلام حسینیان، گفت: آن بزرگوار یاردیرین امام و رهبرمعظم انقلاب بود.
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان درپیامی که یک نسخه آن برای خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ارسال شد، درگذشت حجت‌الاسلام روح الله حسینیان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«و بشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون»
خبر ارتحال حجت‌الاسلام آقای روح‌الله حسینیان موجب بسی تأسف و تأثر گردید.
آن بزرگوار که یار دیرین حضرت امام (رحمةالله علیه) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) محسوب می‌شد و با اخلاص و پشتکار در مسیر نورانی انقلاب اسلامی و اهداف بلند آن گام برمی‌داشت و در سنگر‌های مختلف همچون قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و مرکز اسناد انقلاب اسلامی تلاش وافر نموده بود جان به جان‌آفرین تسلیم و در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در جوار حق مأوا گرفت.

این مصیبت را خدمت مقام معظم رهبری (دام‌ظله)، خانواده داغدار آن مرحوم و همکارانش در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تسلیت گفته؛ برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن تازه سفر کرده رحمت واسعه الهی و حشر با شهدای کربلا به‌خصوص سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) را مسئلت دارم.
عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان
پنجم شهریور ماه ۱۳۹۹
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات