۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۶۱۸۵۱
حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی:

خدمات حجت‌الاسلام حسینیان در حافظه تاریخی کشور ماندگار خواهد بود

خدمات حجت‌الاسلام حسینیان در حافظه تاریخی کشور ماندگار خواهد بود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خدمات حجت‌الاسلام حسینیان در صیانت از آرمان‌های انقلاب برای ثبت تاریخ انقلاب در حافظه تاریخی این کشور ماندگار خواهد بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی درگذشت حجت‌الاسلام روح الله حسینیان، رییس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه روحانی انقلابی و مجاهد نستوه مرحوم "حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان (ره) رئیس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موجب تاثر و تالم گردید.

بی‌شک خدمات ارزنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن روحانی ارجمند در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت والا و جهادی برای ثبت تاریخ انقلاب اسلامی در قامت یک مورخ متعهد و ورزیده، در حافظه تاریخی این کشور ماندگار و الهام بخش نسل های امروز و فردای جامعه در مسیر خطیر قدرت سازی معنوی ، معرفتی و فرهنگی برای میهن اسلامی خواهد بود.

این مصیبت را به روحانیت معزز، خانواده معظم و بازماندگان و علاقه‌مندان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای سبحان برای آن مرحوم رضوان الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و برای داغ دیدگان و یادگاران وی ،صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

عبدالله حاجی صادقی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/998/د102/ق

ارسال نظرات