۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۰۶۸
همزمان با تاسوعای حسینی برگزار شد؛

اجتماع تاسوعای حسینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بندرعباس

اجتماع تاسوعای حسینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بندرعباس
هرمزگان - اجتماع مردم خونگرم و محبان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در تاسوعای حسینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا در زیر پرچم بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حضور عزاداران ابی عبدالله الحسین علیه السلام در تاسوعای حسینی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است.

مراسم دهه اول محرم در فضاهای باز و گاها در پارک ها، مدارس و در برخی مساجد و هیأت ها با فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.

محبین به مکتب حسینی با زنده کردن یاد و نام سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی با شعار (ما ملت امام حسینیم) به جهانیان نشان دادند که قدردان این سردار هستند و به تاسی از آن، یاد و نام حسین در دل های شیعیان و محبین خاموش شدنی نیست.

این مراسم با مداحی مداحان و حضور خود جوش مردم امروز در بوستان غدیر شهر بندرعباس برگزار شد.

سال گذشته این مراسم با حضور خیل عظیم مردم برگزار و در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز پخش شد.

مراسمات دهه اول محرم در استان هرمزگان تحت تاثیر بیماری کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

ستاد مبارزه با بیماری کرونا نیز در این شب ها همراه با مردم به نظارت و بازدیدهای خود از هیأت ها و مساجد ادامه می دهد تا سلامت مردم حفظ شود.

حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به همراه عزیزاله کناری فرماندار و فرزاد ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مسعود دادرس معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرعباس و همچنین بازرسان از چندین هیئات مذهبی این شهرستان بازدید کردند.

حجت‌الاسلام انصاری راد در حاشیه این بازدید از همراهی فرماندار و معاونین وی و شبکه بهداشت در بازرسی از فعالیت هیئات مذهبی در ایام محرم  همچنین همکاری مجدانه این هیأت های عزاداری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی قدردانی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: هیئات مذهبی بیشترین نقش آفرینی را در این شرایط بحرانی ایفا کردند و در این مراسم، پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق‌ درحال اجرا است.

وی اذعان داشت: در این بازدیدهائی که توسط تیم بازرسی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، به جرأت می توان گفت هیئات مذهبی همواره در مقابله با این ویروس منحوس بسیار اثرگذار و ممتاز نقش آفرینی کرده اند./851/پ210/ب1

ارسال نظرات