۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۶۲۲۲۹
امام جمعه همدان:

رسانه ها مصالح نظام و انقلاب را فدای جناح بازی های سیاسی نکنند

رسانه ها مصالح نظام و انقلاب را فدای جناح بازی های سیاسی نکنند
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: رسانه ها نباید مصالح نظام و انقلاب را فدای جناح بازی سیاسی و گروه گرایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته در مراسم عزاداری فعالان رسانه ای همدان که همزمان با شب سوم شهادت سیدالشهدا برگزار شد، عنوان داشت: در واقعه و نهضت عاشورا نباید نقش کلیدی و حساس حضرت زینب (س) در برملا و افشا کردن چهره واقعی دشمنان را فراموش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: حضرت زینب (س) با سخنان خود به مانند یک رسانه قدرتمند و تاثیرگذار تبلیغات مسموم و جنگ رسانه ای بنی امیهه علیه اسلام که را عملا خنثی و بی اثر کرد.

امام جمعه همدان گفت: شاید در ساعت های نخستین روزهای تاسوعا و عاشورا پیروزی با دشمن باود، ولی طولی نکشید که پیروز نهایی که همان سپاهیان امام حسین (ع) بودند مشخص شدند و این پیروزی بی شک با خطبه های دندان شکن حضرت زینب (س) علیه دستگاه ظلم و جور یزید عیان تر گشت.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: بعد از گذشت نزدیک به 1400 سال از حادثه کربلا اکنون جهان اسلام به رسانه ای قوی به مانند حضرت زینب (س) نیازمند است که چهره پلید دشمنان علیه اسلام را هویدا و برملا سازد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها نباید مصالح نظام و انقلاب را فدای جناح بازی سیاسی و گروه گرایی کنند، گفت: خداوند متعال از ابتدای خلقت تاکنون همواره انسان را به بصیرت و دشمن شناسی دعوت می کند، زیرا عدم بصیرت و دشمن شناسی یکی از زمینه های گمراهی و دور شدن انسان از بهشت و معنویات است.

امام جمعه همدان اظهار داشت: فلسفه زندگی انسان بر روی این کره خاکی این است که از ابتدا تا انتهای زندگی بشر، همچنان شاهد تقابل دو جبهه حق و باطل باشیم، لذا انسان باید با بصیرت راه درست را از گمراهی تشخیص دهد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: تبلیغات دشمنان در زمان امام علی (ع) به حدی هدفمند، قوی و.. بود که اینگونه در افکار عمومی انتشار داده بودند که حضرت علی (ع) اهل نماز نیست و این تهاجم تبلیغاتی در زمان امام حسین (ع) به اوج خود رسید.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: امروز دشمن به خوبی به قدرت و توانایی فضای مجازی پی برده است و می داند که با رسانه های و فضای مجازی می تواند دنیای حقیقی را در دست گرفت، لذا باید اجازه بازی به دشمن در این زمین را ندهیم.

در پایان این نشست، مراسم مداحی و روضه خوانی توسط فعالان رسانه ای استان همدان برگزار شد./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات