۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۶۲۱۷۶
در گفت‌وگو با رسا تشریح شد؛

برنامه های حوزه علمیه خواهران همدان در ایام محرم

برنامه های حوزه علمیه خواهران همدان در ایام محرم
همدان - امیدی با بیان اینکه برنامه های حوزه علمیه خواهران همدان در ماه محرم به دو بخش تقسیم می شود، گفت: این برنامه ها برای طلاب و عموم مردم است.

خانم ام کلثوم امیدی؛ مدیر حوزه علمیه خواهران همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، به تبیین برنامه های حوزه علمیه خواهران همدان در ایام ماه محرم پرداخت.

امیدی با بیان اینکه برنامه های حوزه های علمیه خواهران در ماه محرم به دو بخش تقسیم می شود، عنوان داشت: برنامه های حوزه  علمیه خواهران همدان شامل برنامه هایی برای طلاب و مراسماتی برای عموم مردم است.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های خاص طلاب، برگزاری نشست کشوری «عاشورا» توسط سخنران محترم حجت الاسلام والمسلمین عالی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در ادامه به تببین برنامه های بخش عمومی پرداخت و مطرح کرد: برنامه های عمومی مدارس نیز شامل برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز مدارس علمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله دهه اول که در مدرسه الزهرای همدان برگزار شد که بدلیل استقبال جمعیت بالای هزار نفر در سال های گذشته، از تبلیغ و زدن پوستر خودداری کردیم و نیز راه اندازی پویش من عاشورا می خوانم در سطح استان است.

وی در ادامه به ارتباط تنگاتنگ حوزه های علمیه خواهران و برادران اشاره کرد و گفت: در اکثر برنامه ها به دلیل همسویی، ارتباط و تعامل تنگاتنگی که بین حوزه علمیه خواهران و برادران وجود دارد و این ارتباط دو سویه میان حوزه برادران و حوزه خواهران در سایه وحدت و همدلی و تعامل استمرار پیدا می کند.

این استاد حوزه اضافه کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران با تعامل سازنده و همدل، اثربخشی و تاثیرگذاری در جامعه را توسعه و گسترش می دهند و این دو مجموعه در اکثر برنامه ها و مناسبت های مهم در طی جلساتی به تصمیم گیری مشترک می رسند./1403/ت310/ب1

ارسال نظرات