۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۶۲۲۵۹
آیت الله محمدی عراقی تأکید کرد؛

ضرورت حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر خطر تحریف

ضرورت حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر خطر تحریف
مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با اشاره به اینکه امروز خطرات داخلی، انقلاب را تهدید می کند، بر ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب در برابر خطر تحریف تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدی عراقی مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در مراسم معارفه آیت الله مقتدایی به عنوان مسؤول شورای استفتائات دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: یکی از ثمرات و برکات وجود مبارک اباعبدالله(ع)، انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند «ما هر چه داریم از محرم و صفر است»، اظهار داشت: سنگ بنای انقلاب اسلامی در روز عاشورای سال 1342 با سخنرانی کوبنده امام خمینی(ره) نهاده شد.

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: از آغاز روند انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که همواره مردم با تأسی به مناسبت های ماه محرم و صفر در صحنه حضور می یافتند و طاغوت را به عقب نشینی وادار می کردند.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در ادامه به سنت ابتلا و امتحان الهی اشاره و اضافه کرد: همه مقربان درگاه ایزدی همواره از سوی خداوند با ابتلائات مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند.

وی بیت مرحوم امام(ره) را منشأ حرکت بزرگ انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: در طول تاریخ مشاهده می کنیم که همواره خانه های کوچک و کاهگلی منشأ حرکت های بزرگ الهی بوده اند که از این میان می توان به خانه های نورانی پیامبر اکرم(ص) و امیرمؤمنان(ع) اشاره کرد.

آیت الله محمدی عراقی با اشاره به شرارت ها و مانع تراشی های طواغیت بر سر راه حرکت های الهی، یکی از این جریانات را ماجرای سقیفه خواند و گفت: سقیفه پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) شکل گرفت و حرکت اسلام ناب را از مسیر اصلی اش منحرف کرد و این در حالی است که الحمدلله از این مشکلات در روند جریان انقلاب اسلامی تا کنون نداشته ایم.

مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه با شجاعت، مدیریت، علم و تقوا انقلاب اسلامی را حفظ کرده اند، تأکید کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره) دوستان انقلاب نگران و دشمنان شاد بودند، زیرا می پنداشتند انقلاب اسلامی پس از امام راحل با فقدان رهبری مواجه و نابود خواهد شد، اما با عنایت خداوند و امام زمان(عج) شخصیتی همچون رهبر معظم انقلاب سکان داری انقلاب را برعهده گرفتند و آن را به خوبی حفظ کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز خطرات درونی و داخلی، انقلاب اسلامی را تهدید می کند، بر ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب در برابر خطر تحریف تأکید و عنوان کرد: امروز دشمنان خارجی نمی توانند انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما فتنه های داخلی همواره آن را مورد تهدید قرار می دهد، از این رو باید مراقب جریانات نفاق و فتنه داخلی باشیم.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه امروز یاران صدیق، صادق، باوفا و با استقامت امام خمینی(ره) همچون شهید سلیمانی ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظ کرده و می کنند، شخصیت علمی و انقلابی آیت الله مقتدایی را مورد توجه قرار داد و گفت: ایشان از استوانه های حوزه علمیه و یاران قدیمی امام خمینی(ره) هستند؛ بزرگان بسیاری در بیت مرحوم امام(ره) خدمت کرده اند که امروز در قید حیات نیستند و امیدواریم خداوند متعال این بزرگواران را با اباعبدالله(ع) محشور کند./841/پ202/ق

ارسال نظرات