۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۶۲۲۷۸
در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری؛

دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی ۱۲ و ۱۳ شهریورماه برگزار می‌شود

دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی ۱۲ و ۱۳ شهریورماه برگزار می‌شود
تهران - دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی از جمله عکس نوشته، کلیپ و پادکست به صورت آنلاین ۱۲ و ۱۳ شهریورماه در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) برگزار می‌شود.

سرکار خانم، سمیه مسگرزاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه فضای مجازی مهمترین رکن مقابله با دشمن در جهاد کبیر است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است.

وی افزود: همچنین در ادامه فرمودند: اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد، بنابراین هر کس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

مسگرزاده با استناد به کلام رهبر انقلاب، عنوان کرد: رهبر انقلاب فرمودند: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رییس فضای مجازی کشور می شدم! بنابراین توانمندی طلاب در فضای مجازی به منظور فعالیت فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با شبهات و هجمه های دشمن لازم و ضروری است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) از برگزاری دوره آموزشی آنلاین تولید محتوا با گوشی موبایل در این مدرسه علمیه خبر داد و اظهار داشت: در این دوره تولید گام به گام و پروژه محور عکس نوشته، کلیپ و پادکست به صورت آسان و کاربردی آموزش داده خواهد شد.

وی یکی از مزایای شرکت در این دوره را اعطای گواهینامه رایگان بیان و عنوان کرد: زمان برگزاری این دوره 12 و 13 شهریورماه است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09375969383 تماس بگیرند./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات